Web Analytics Made Easy - Statcounter

راز و جرگلان- فرماندار راز و جرگلان گفت: مردم شهرستان رازو جرگلان از نبود پزشک متخصص برای درمان بیماری و کمبود معلم باتجربه برای فرزندانشان رنج می‌برند.

محمد زارع در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه به علت نبود بیمارستان، پزشک متخصص در رازو جرگلان وجود ندارد، اظهار کرد: متأسفانه برخی کمبودها، رنج بسیاری برای مردم محروم به همراه دارد که بر درد آنان می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع افزود: نبود پزشک متخصص به علت نداشتن بیمارستان پذیرفتنی نیست، بااین‌وجود انتظار می‌رود در هفته چند روزی مردم راز و جرگلان از پزشک متخصص در این شهرستان بهره‌مند باشند.

وی تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان همانند دیگر مناطق دارای بیماران دیالیزی، قلبی، سرطانی و سایر بیماری‌های خطرناک است که در طول شبانه‌روز به پزشک متخصص نیاز می‌شود، اما به علت این محرومیت باید به مرکز استان مراجعه کنند یا با مرگ روبرو شوند.

فرماندار راز و جرگلان در ادامه به حضور استاندار خراسان شمالی در این شهرستان و تأکید وی مبنی برساخت بیمارستان و مراکز درمانی در مرکز شهرستان راز و جرگلان و بخش‌ها اشاره کرد و گفت: استاندار بر پیگیری و نتیجه‌بخش بودن این مسئله تأکید داشت.

زارع اضافه کرد: همچنین استاندار خراسان شمالی بر ایجاد بیمارستان در شهرستان رازو جرگلان به‌گونه‌ای که شهرها و روستاهای اطراف را پوشش دهد و نیز ساخت مراکز درمانی در بخش‌ها تأکید کرده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تأکیدات استاندار خراسان شمالی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای حل این مشکل اقدام کنند.

انتقال معلمان باتجربه راز و جرگلان

فرماندار راز و جرگلان در بخشی دیگر از سخنان خود به انتقال معلمان باتجربه این شهرستان اشاره کرد و گفت: آموزش‌وپرورش با انتقال معلمان باسابقه رازو جرگلان ظلم بزرگی به دانش آموزان این شهرستان می‌کند.

زارع اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان آموزش‌وپرورش به‌جای زدوبندهای سیاسی به فکر آینده دانش آموزان باشند چراکه دانش آموزان این شهرستان محروم به معلمان باتجربه و دارای تحصیلات بالا نیاز دارند.

وی همچنین به مشکل کمبود آب در روستاهای شهرستان رازو جرگلان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه روستاییان این شهرستان از کمبود و قطعی آب رنج می‌برند، امیدواریم اعتبارات قابل‌توجهی به این منظور اختصاص یابد.

فرماندار راز و جرگلان بابیان اینکه در حال حاضر ۵۴ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، تصریح کرد: امیدواریم بر اساس قول‌های داده‌شده تا پایان سال ۹۷ گازرسانی باقی روستاهای راز و جرگلان انجام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نمازجمعه شهرستان پردیس گفت: حضرت آیت الله جوادی آملی در سخنان خود می‌فرمایند: اینکه پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: «صراط از مو باریک‌تر است»، یعنی تشخیص وظیفه و این که بدانیم خدا از ما چه می‌خواهد؛ شناخت این وظیفه بسیار ظریف و لطیف است و تا زمانی که ما ندانیم خداوند از ما چه می‌خواهد، نمی‌توانیم به وظیفه‌مان عمل کنیم.
وی افزود: آیا اخلاقی که من دارم، همان است که خداوند متعال از من انتظار دارد، آیا نمازی که می‌خوانم، معنویتی که دارم، تدریسی که دارم، سخنرانی و فعالیت‌هایی که در مدرسه و مسجد و محل مأموریت دارم، همانی است که امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از من می‌خواهد؟
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: معلم باید سه ویژگی مهم را دارا باشد که عبارتند از: معلمی به معنای تعلیم‌دهنده علم؛ و مربی بودن: یعنی معلم فقط یک آموزگار نیست و رسالت او تنها آموزش یک سری اصطلاحات علمی نیست، بلکه او باید سمت تربیتی داشته باشد، یعنی استعداد‌ها و ظرفیت‌های شاگردانش را در مسیر کمال به فعلیت تبدیل کند.
وی افزود: و معلم باید پدر و مادر باشد برای شاگردانش، داشتن عاطفه، رحمت، محبت، دغدغه مندی. مربی باید متربی را اهل خود و مانند بچه‌های خودش بداند و مانند فرزندش دغدغه تربیت آنها را داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت