Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برابر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها تا روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت و در شهر تهران نیز شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود بر همین اساس تمهیدات لازم برای تسهیل عبور و مرور و بازگشایی معابر در سطح شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: از ماه های گذشته کانال ها و مسیل های سطح شهر تهران که جریان آب در آنها وجود دارد پاکسازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 500 کیلومتر مسیل و کانال در شهر تهران وجود دارد که همگی پاکسازی و آماده جریان یافتن آب هستند.

عطایی ادامه داد: کلیه عوامل ستادی و اجرایی در سطح مناطق 22 گانه و نواحی 123 گانه شهر تهران در آمادگی 100 درصدی هستند و با بهره گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و روزانه 16 هزار نفر نیروی انسانی خدمات شهری که در امر نظافت و رفت و روب مشغول به کار هستند در هنگام آب گرفتگی احتمالی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: اگر شاهد کاهش دما و بارش برف در سطح شهر تهران باشیم، تمهیدات لازم توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، به شکلی که 1200 دستگاه خودروی برف روبی و 2000 نفر عوامل کارگری آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی و تجهیز 162 سایت برف روبی در سطح شهر تهران گفت: 3500 مخزن زرد رنگ حاوی شن و نمک در سطح شهر تجهیز و آماده استفاده شهروندان است به این ترتیب تمامی عوامل شهر تهران در آمادگی کامل به سر می برند تا علاوه بر بهره‌مندی از مواهب بارش‌ها، از ایجاد مشکل برای شهروندان جلوگیری کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان و نیز نقاطی از استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته بارش باران شدت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه و تندباد در این استان‌ها، لازم است تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از گندم‌های خریداری شده، اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امروز و فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در سطح وسیعی از کشور خواهیم بود.

کد خبر 6098130

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد