Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزچهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: با ورود ابن سامانه، بارش رگباری باران و برف ، رعدو برق ، تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید(در برخی نقاط سرعت وزش باد از 90 کیلومتر بر ساعت) تا ظهر فردا در استان پیش بینی می شود.

شاهرخ پارسا افزود: آبگرفتگی معابر ، مسیل ها ، لغزندگی جاده ها خصوصا در نواحی کوهستانی ،پدیده  مه گرفتگی ، کولاک برف، کاهش دید و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با خروج این سامانه بارشی کاهش دما و یخبندان در سطح استان را خواهیم داشت .

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به رانندگان توصیه کرد:  زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام از ورود سامانه بارشی در روزهای آینده خبر داد و گفت: انتظار می‌رود یک سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان شود.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: دمای هوای استان تا روز دوشنبه تغییر خاصی ندارد و افزایش دما محسوس نیست.

وی افزود: امروز شنبه نیز هوا صاف تا نیمه ابری است و گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال بارش و رگبار پراکنده و رعد و برق در پاره‌ای از نقاط در استان وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از ورود سامانه بارشی در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود یک سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان شود.

رستمی اضافه کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز دوشنبه در بعضی ساعات افزایش باد مورد انتظار است.

کد خبر 748309

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور