Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@00:08:45 GMT

دلایل یک نماینده برای افزایش پلکانی قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۸۷۹۱

دلایل یک نماینده برای افزایش پلکانی قیمت بنزین

ساعت24 -نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که افزایش پلکانی قیمت حامل‌های انرژی می‌تواند کمکی به زیرساخت‌های اقتصادی کشور کند.

فریده اولادقباد اظهار کرد: در جریان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق شاهد مخالفت این کمیسیون با افزایش قیمت حامل‌های انرژی بودیم اما من فکر می‌کنم باید موقعیت واقعی کشور را در نظر بگیریم و بر اساس واقعیات تصمیم‌گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد افزایش پلکانی قیمت حامل‌های انرژی می‌تواند کمکی به اقتصاد کشور و زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه آموزش و پرورش نه تنها در دولت آقای روحانی بلکه در هیچ کدام از دولت‌ها از نظر بودجه در اولویت نبوده است. سال گذشته اعتبار آموزش و پرورش ۳۶ هزار میلیارد تومان بود که شش هزار میلیارد تومان کسری داریم. همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار شیر مدارس که از نظر رشد و سلامتی مورد نیاز است پرداخت نشده و حقوق معلمین حق‌التدریس نیز چند ماه به تاخیر افتاده است.

اولاد قباد اضافه کرد:‌ در بودجه سال ۹۷ نیز اعتبار آموزش و پرورش ۳۶ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با سرجمع استان حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان خواهد شد و پنج هزار میلیارد تومان بابت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده که امیدواریم در صحن مجلس رای بیاورد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: موضوع رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی در کمیسیون تلفیق به پیشنهاد کمیسیون آموزش مورد تصویب قرار گرفت و البته منوط به رعایت الگوی مصرف شد که در غیر این صورت باید کل هزینه پرداخت شود.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم صهیونیستی مشروع بود و باید به تخلفات و جنایات آن پایان داده می‌شد.

آنگونه که برنا روایت کرده، وی اظهار کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دقیق بود. ما از قدرت قابل توجهی استفاده نکردیم.

عمویی بیان کرد: با هرگونه تجاوز اسرائیل مقابله کرده و به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریوها برنامه داریم. صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در برخورد با سناریوهای مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد.

عمویی خاطر نشان کرد: از همه کشورها می‌خواهیم کناره‌گیری کنند و از جنایات صهیونیست‌ها به‌ویژه جنایت آنها در دمشق حمایت نکنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895812

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • پیش بینی هواشناسی
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»