Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: انتظار داریم با فعال شدن کانون های داخلی ریزگردها، گرد و خاک از ساعت ۱۰ صبح امروز برخی از نقاط خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر را در بر بگیرد.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وزش بادهای نسبتا شدید، کانون های گرد و غبار در اهواز تقویت می شوند و ریزگردها تا اواخر وقت امروز پدیده غالب منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ورود سامانه بارشی به استان از امشب خبر داد و گفت: بارش های نسبتا خوبی را در همه نقاط استان انتظار داریم که شدت بارش در نقاط شمالی بیشتر خواهد بود و تا اواخر وقت چهارشنبه ادامه دارد.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان ادامه دارد: موج بارشی دوم از روز جمعه وارد استان شده و تا شنبه ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه ستاد بحران استان خوزستان، مدارس صبح و بعد از ظهر برخی شهرهای استان از جمله مدارس آبادان و خرمشهر امروز تعطیل اعلام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر

سید نادر موسوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.

 به گفته او در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.

او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • جوی ناپایدار در اروند
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر