Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا- استاندار خوزستان گفت: دولت براي اجراي پروژه هاي مصوب خود در استان در سطح کلان ظرف سه سال اهتمام ويژه اي داشته لذا بايد از اين فرصت طلايي نهايت استفاده را ببريم و هر مقام و يا پيمانکاري که نمي تواند خود را با سرعت اجراي اين پروژه ها هماهنگ کند، بايد کنار برود.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي شامگاه دوشنبه در جلسه بررسي مصوبات هيات دولت در استان در سرسراي شهيد رجايي استانداري خوزستان اظهار کرد:
کوتاهي در اين زمينه ازهيچ فردي پذيرفته نيست ، دولت اعتبارات لازم را براي رفع مشکلات آبرساني، فاضلاب، برق رساني و مهار ريزگردها اختصاص داده اما هنوز مردم نتيجه مورد نظر خود را مشاهده نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان رضايت و رعايت حال مردم را اولويت نخست کار برشمرد و ادامه داد: مصوبات اخير از جمله معدود مصوبات دولت است که تا اين اندازه از سوي رييس جمهوري محترم و ساير مسئولان کشوري پيگيري مي شود و همين مسئوليت ما را در اجراي هرچه بهتر اين مصوبات سنگين تر مي کند.
شريعتي تصريح کرد: اکنون دولت عنايت ويژه‌اي به استان دارد و رييس جمهوري در سخنراني هاي اخير خود مکرر به خوزستان و جايگاه و لزوم حل مشکلات آن اشاره دارد، بنابراين در مقطع حاضر که دولت عنايت جدي به استان دارد بايد از زمينه مناسب فراهم شده استفاده کرده و به صورتي منسجم به دور از اقدامات جزيره اي کارها را براي توسعه استان پيش ببريم.
استاندار خوزستان گفت: دولت به دنبال بالا بردن استانداردهاي زندگي در استان بوده و انتظار مي رود مسئولان نيز از اهتمام دولت نهايت استفاده را ببرند تا مردم از خدمات بيشتري بهره مند شوند.
وي همچنين درپاسخ به بهادري مديرکل هوشناسي استان مبني برعدم اختصاص کامل بودجه دولت به اين بخش گفت: اعتبارات تصويب شده از محل صندوق توسعه بوده و تخصيص يافته و به دستگاه هايي نظير جهاد نصر، منابع طبيعي ، برق و محيط زيست به صورت کامل اختصاص داده شده است.
شريعتي تصرح کرد: 80 ميليارد ريال اعتبار مصوبه هيات دولت به هواشناسي بايد به صورت کامل پرداخت شود و هز اقدامي که براي دريافت اين اعتبار لازم است بايد از طريق اداره کل هواشناسي استان و سازمان هواشناسي انجام شود.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبري آقازري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در اروند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد