Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی بین ۴۳ نفر ازدانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه آزاداسلامی واحد‌های نجف آباد، یزد، قشم و کازرون به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهران مجلسی، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی بین ۴۳ نفر ازدانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه آزاداسلامی واحد‌های نجف آباد، یزد، قشم و کازرون به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مجلسی اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این آزمون انجام و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب آن فراهم شد.    رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد ادامه داد: باتوجه به اینکه این آزمون برای نهمین دوره برگزار شد در صورت کسب نمره قبولی گواهی معتبر برای داوطلبان صادر خواهد شد. اما در صورتی که داوطلبی موفق به کسب نمره قبولی نشود، فرصت شرکت در آزمون بعدی را خواهد داشت.   وی افزود: با توجه به اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی، زمان آزمون بعدی براساس تعداد داوطلبان مردود به نحوی تنظیم می‌شود که داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری برای شرکت در آزمون صلاحیت بالینی و دریافت گواهی قبولی بامشکل محدودیت زمان مواجه نشوند.   این آزمون به طور همزمان با ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ۳ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی در این آزمون مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز