Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلیل آباد گفت: رویداد بزرگ گردشگری- ورزشی در قالب برنامه‌های متعددی چون مسابقات قهرمانی موتور کراس استان، مسابقه رالی تورینگ، مسابقه دوچرخه کوهستان، آفرود شبانه، آفرود سافاری و پرواز پاراموتور طی چهار روز متوالی در خلیل آباد اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمودی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، از برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری ورزشی استان طی 4 روز متوالی در شهرستان خلیل آباد خبر داد و اظهار داشت: این رویداد بزرگ گردشگری ورزشی در قالب برنامه های متعددی چون مسابقات قهرمانی موتور کراس استان، مسابقه رالی تورینگ، مسابقه دوچرخه کوهستان، آفرود شبانه، آفرود، سافاری و پرواز پاراموتور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این رویداد بزرگ گردشگری ورزشی برای نخستین بار در استان و شهرستان خلیل آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: گردشگری ورزشی در واقع سفر به مکان‌های مختلف برای شرکت در رویدادهای ورزشی یا تماشای مسابقات ورزشی است.

 

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلیل آباد با تاکید بر اینکه امروزه صنعت گردشگری در ابعاد مختلف در حال گسترش و پیشرفت است، تصریح کرد: گردشگری ورزشی نیز یکی از ابعاد مختلف این صنعت است که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرها و کشورهای زیادی در حال فراهم کردن زیرساخت ها برای میزبانی از این رویداد هستند، ابراز کرد: گردشگری ورزشی می تواند بر بهبود اقتصادی یک شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

محمودی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این رویداد در سطح شهرستان خلیل آباد صورت گرفته بود، عنوان کرد: معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها، آداب و رسوم و مناطق گردشگری، تاریخی و صنایع دستی شهرستان و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان نیز از اولویت های برگزاری این رویداد محسوب می شد.

 

وی همچنین در ادامه با اشاره به مسابقات برنامه ریزی شده در این رویداد، تشریح کرد: در این رویداد مسابقات قهرمانی موتور کراس استان با حضور 30 موتور سوار برجسته استان و کشور در 4 کلاس 85 سی سی ، 250 سی سی ، 450 سی سی و سوپر در یک روز برگزار شد. 

 

این مقام مسئول ادامه داد: مسابقات رالی تورینگ با حضور 23 رالی سوار برجسته استان از مشهد مقدس تا خلیل آباد به فاصله 272 کیلومتر در یک روز برگزار شد.

 

وی همچنین از برگزاری آفرود شبانه و پرواز پاراموتور خبر داد و بیان کرد: مسابقات دوچرخه کوهستان با حضور 15 نفر از دوچرخه سواران شهرستان در کویر کاهه و مزار انبار خانه نیز برگزار شد.

 

محمودی با بیان اینکه در پایان این رویداد بزرگ گردشگری ورزشی به نفرات برتر جوایزی نقدی به همراه لوح یادبود و تندیس اهدا شد، تاکید کرد: این رویداد با همکاری شورای شهر و شهرداری، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین نیروی انتظامی برگزار شد که حامی مالی برنامه نیز شهرداری خلیل آباد و شورای اسلامی شهر خلیل آباد بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست