Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:09:08 GMT

تهران قهرمان کاراته بانوان بزرگسال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۰۰۸۹

تهران قهرمان کاراته بانوان بزرگسال کشور شد

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رقابت هاي کاراته قهرماني بانوان کشور که از دوشنبه در سالن آزادي سنندج در چند رده سني در حال برگزاري است با قهرماني تيم تهران در رده بزرگسال ادامه يافت.

به گزارش ايرنا، رقابت هاي کاراته قهرماني نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسال بانوان کشور گراميداشت دهه مبارک فجر و يادواره 5400 شهيد استان کردستان از ديروز با برگزاري مسابقات رده سني بزرگسالان با حضور 305 کاراته کا از 31 استان کشور در بخش کاتاي انفرادي، تيمي و کوميته انفرادي آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت در رده بزرگسالان شامگاه دوشنبه پايان يافت و در رده بندي تيمي تهران با سه طلا و پنج برنز قهرمان شد، خوزستان با 2 طلا در رده دوم قرار گرفت و تيم فارس با يک طلا، يک نقره و 2 برنز جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.
در بخش کوميته انفرادي اين مسابقات و انتخابي تيم ملي در وزن منهاي 50 کيلوگرم فائزه چيذري و زينب نصيريان هر 2 از البرز اول و دوم شدند و سحر شيرواني از اصفهان و زهرا طرازپور از فارس بطور مشترک در جايگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن منهاي 55 کيلوگرم زهرا کرم پوري از خوزستان سکوي نخست را به خود اختصاص داد، فاطمه عباسي از مازندران دوم شد و زهرا حاجيان از تهران و زهرا خليلي از مازندران بر سکوي سوم تکيه زدند.
در وزن منهاي 61 کيلوگرم شيما آل سعدي از فارس به قهرماني دست يافت، شقايق واحدي در فينال شيکاک (اخراج) شد و فاطمه طراز پور از فارس و زهره برزگر از مازندران در جايگاه مشترک سومي قرار گرفتند.
در وزن منهاي 68 کيلوگرم زهرا مقانلو از تهران مقام قهرماني را کسب کرد، مهتاب اسماعيلي از گيلان دوم شد، نفيسه گلشني از تهران و هنگامه جعفري از اصفهان در جايگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن مثبت 68 کيلوگرم، شنه کاظمي از خوزستان مقام اول را کسب کرد، زهرا همت از فارس بر سکوي دوم ايستاد و مهشيد يعقوبيان از مازندران و يگانه اميري از کرمانشاه سوم مشترک شدند.
در بخش کاتاي انفرادي انتخابي تيم ملي نيز الناز تقي پور از تهران به مقام اول دست يافت، فاطمه ميروردي زاده از اردبيل دوم شد و فاطمه ايماني و زهرا ترکاشوند هر 2 از تهران سوم شدند.
در بخش کاتاي تيمي نيز تيم تهران با ترکيب الناز تقي پور، شادي جعفري و نجمه قاضي راده بر سکوي اول ايستاد، تيم اصفهان با ترکيب فاطمه چيذري، مريم کريمي و زهره ميرزاخانيان جايگاه دوم را از آن خود کرد و تيم زنجان با ترکيب توران فروتن، ليلا فروتن و مليکا رسولي و تيم دوم تهران با ترکيب شيرين گلستانيان، آسيه صدوري و هليا تجار بطور مشترک سوم شدند.
به گزارش ايرنا، اين رقابت ها امروز و فردا در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و اميد ادامه پيدا مي کند.
رقابت هاي کاراته بانوان قهرماني نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان کشور با حمايت شرکت نارين صنعت آريا کردستان در بخش کاتاي انفرادي، تيمي و کوميته انفرادي در حال برگزاري است.
قرار است 2 هزار بانوي کاراته کا بمدت سه روز از 23 تا 25 بهمن در سالن آزادي سنندج و در اوزان منهاي50، 55، 61، 68 و مثبت 68 به رقابت بپردازند.
اين رقابت ها حکم انتخابي تيم ملي را دارد و کاراته کاها به منظور حضور در اردوهاي تيم ملي و شرکت در پيکارهاي آسيايي نوجوانان و جوانان و بازي هاي آسيايي جاکارتا بزرگسالان با هم رقابت مي کنند.
رقابت هاي کاراته قهرماني مردان کشور نيز 18 تا 20 بهمن در مجموعه ورزشي آزادي شهر سنندج برگزار شد.
هفت هزار کاراته کا سازمان يافته و بيمه شده در استان کردستان زير پوشش هيات هاي کاراته مشغول به فعاليت هستند.
خبرنگار: وريا کرمي**انتشار: مجيد سليماني
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان