Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:44:06 GMT

مسئولان با خدمت و تلاش پاسخ حضور مردم را بدهند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۰۷۲۰

مسئولان با خدمت و تلاش پاسخ حضور مردم را بدهند

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم با حضور خود در روز 22 بهمن‌ ماه حجت را بر مسئولان تمام کردند، به نظر می‌رسد که دیگر نوبت مسئولان است که با خدمت و تلاش بیشتر پاسخ این حضور پرشور را بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عبدالله جلالی دیشب در سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری خود از آرمان های امام و انقلاب حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حضور پرشور مردم در این روز بزرگ نشان داد ملت با تمام توان پای آرمان های امام خمینی(ره) ایستاده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مردم در مسیر خواهند ماند، گفت: این حرکت انقلابی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: مردم با حضور خود در روز 22 بهمن‌ ماه حجت را بر مسئولان تمام کردند، به نظر می‌رسد که دیگر نوبت مسئولان است که با خدمت و تلاش بیشتر پاسخ این حضور پرشور را بدهند.

جلالی با اشاره به اینکه این نهضت خدمت رسانی باید از شورا و شهرداری شروع شود، خاطرنشان شد:مردم در مهار و خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب نقش موثری دارد.

وی ابراز داشت: در 22 بهمن‌ماه مردم با حضور خود در خیابان نشان دادند که هراسی از استکبار جهانی نداشته و همچنان به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه نظامی که مردم پشتوانه آن باشند شکست نخواهد خورد، افزود: این حضور آگاهانه مردم نباید موجب فراموشی مطالبه‌های به‌حق آن‌ها در عرصه‌های مختلف شود.

وی بیان داشت: شهروندان از کم‌کاری نظام اداری، رشوه‌خواری، رانت، تبعیض، فساد و مسائلی از این‌دست ناراضی  و گله‌مندند  که این نارضایتی‌ها نیز در لابه‌لای سخنان و پلاکاردها به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد