Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@13:18:41 GMT

سازمان ملل: تحولات اخیر در سوریه نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۰۹۱۰

رویداد۲۴-کمیسیونر عالی امور پناهندگان سازمان ملل تأکید کرد که تحولات اخیر در سوریه بسیار نگران کننده است.فیلیپو گراندی، کمیسیونر عالی امور پناهندگان سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه الزعتری اردن گفت: تحولات جدید در سوریه بیانگر ابعاد جدیدی از جنگ است و این مسئله بسیار نگران کننده است. سازمان ملل نگران تشدید اوضاع است و آنچه امروز در سوریه شاهد آن هستیم ادامه شکست در تحرکات سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراندی در اولین مقصد خود به منطقه به اردن سفر کرده و چهارشنبه در ترکیه و روزهای آینده در لبنان و سوریه خواهد بود.

وی به خبرنگاران گفت: شاهد بین المللی شدن بیشتر بحران در سوریه هستیم و این نگران کننده است چراکه هرچه بین المللی کردن بحران بیشتر شود رسیدن به راهکار نیز سخت‌تر می‌شود. افزایش پیچیدگی جنگ در سوریه به مهاجرت بیشتر مردم می‌انجامد و شما می‌دانید که مرزها بسته است.

از سوی دیگر علی الزعتری، نماینده فعالیت‌های سازمان ملل مقیم در سوریه گفت: اوضاع در این کشور از زمانی که سازمان ملل خواهان برقراری آتش‌بس شد بدتر شده است. گزارشاتی از کشته و زخمی شدن صدها غیرنظامی و آوارگی تعداد زیادی از ساکنان و نابودی زیرساخت در سوریه به دست ما رسیده است.

این مسئول سازمان ملل نسبت به بی توجهی به درخواست سازمان ملل ابراز تأسف کرد و گفت: آیا زمان آن نرسیده که این رنج به پایان برسد؟ من از تمامی طرف‌ها و تأثیرگذاران بر آن‌ها می‌خواهم به درخواست ما گوش دهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، کالیاری حالا نفس خود را در آستانه بازی بعدی خود مقابل ورونا که روز دوشنبه 1 آوریل (15:00) برگزار می‌شود حبس کرده است چرا که تیم کلودیو رانیری بدون الدور شومورودوف، در یونیپول دوموس آرنا کار بسیار سختی خواهد داشت.
مهاجم متولد 1995 پس از 20 دقیقه از بن بست خارج شد و در دیداری که ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ با سه گل به پیروزی رسید و برای مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2026 معتبر بود، موفق به گلزنی شد اما در پایان نیمه اول مجبور شد زمین را رها کند. 
طبق اولین گزارش‌های رسیده از کادر پزشکی تیم ملی ازبکستان، شومورودوف در پای راست خود دچار ضرب‌دیدگی شده است که قبلاً عمل شده بود. این بازیکن سابق رم در دیدار مقابل ساسولو در هفته یازدهم نیز دچار شکستگی استخوان کف پا شد. او دسامبر گذشته برای 11 بازی از لیست تیمش بیرون ماند و برای بازی مقابل امپولی در 3 مارس در دسترس قرار گرفت.
در فصل جاری شومورودوف که به صورت قرضی با حق خرید 10 میلیون یورویی به کالیاری پیوسته، 14 بازی در سری آ انجام داده که 2 گل و همین تعداد پاس گل ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روس
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • مطالعه‌ای نگران‌کننده: استفاده از ChatGPT با افت تحصیلی در ارتباط است
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • آخرین تحولات قیمت نفت
  • پر شدن ۶۴ درصد مخازن آبی خوزستان در بارندگی اخیر