Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد که مردم این کشور به رغم سرکوب در مسیر رسیدن به خواسته‌های عادلانه گام‌های بزرگی برداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، علیا الرضی سلمان، همسر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین (بزرگترین جمعیت مخالف شیعه در بحرین) در مصاحبه با خبرگزاری یونیوز به مناسبت هفتمین سالروز آغاز انقلاب این کشور گفت: مردم بحرین هرگز از خواسته‌های خود کوتاه نخواهند آمد و طی هفت سال گذشته این مساله ثابت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ چیزی مردم را از رفتن در مسیر تحقق آزادی، دموکراسی و برابری منحرف نخواهد کرد. این نظر شیخ علی سلمان نیز هست.

الرضی سلمان گفت: در بحرین بحران جدی وجود دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست. عاقلان باید بر سر میز مذاکره واقعی بنشینند تا کشور را به امنیت برسانند و خونریزی را متوقف کنند و به راهکار فراگیری برسند که به نفع تمامی طرف‌ها باشد.

وی درباره پرونده اخیر شیخ سلمان درخصوص میانجیگری آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۱ گفت: مقامات بحرین درباره این پرونده اطلاع داشتند. پادشاه و ولیعهد در این پرونده طرف بودند اما این طرح به پرونده و اتهاماتی برای انتقام‌گیری و طولانی کردن مدت حبس شیخ سلمان و کنار زدنش از عرصه سیاسی تبدیل شد.

الرضی سلمان درباره اینکه آیا به شیخ سلمان اجازه دیدار با خانواده‌اش داده می‌شود یا خیر، گفت: شیخ علی سلمان و شخصیت‌هایی که با او هستند کاملا از ملاقات‌های خانوادگی منع شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟

  به گزارش پارس نیوز ، 11 قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست‌ کم‌چرب،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند برای حفظ سفره مردم از تورم در سبد غذایی طرح کالابرگ الکترونیک تعریف شد.

دولت از ۱۷ بهمن‌ماه 1402 به مدت سه ماه (تا ۱۸ اردیبهشت) مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک را تحت عنوان «طرح فجرانه» اجرا کرد. در این فاز، «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شد اما اعتبار تشویقی آن از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، آخرین روز اعتبار طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک است اما دولت هنوز در خصوص ادامه روند این سازوکار پرطرفدار، خبر جدیدی اعلام نکرده است. 

  طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دارد؟/ استقبال 87 درصدی مردم از طرح فجرانه

اقتصادنیوز: با توجه به استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی و ارتقا امنیت غذایی هفت دهک جامعه با دریافت یارانه تشویقی، احتمال اینکه این طرح با بررسی عمیق و تأمین بودجه به همین شکل یا اشکال دیگر از پرداخت یارانه مضاعف به مردم تمدید شود، دور از انتظار نیست.

در این زمینه، سیدرضا یحیوی   مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود که «حمایت از معیشت مردم ادامه‌دار است اما بستگی به این دارد که در چه قالب و طرحی ادامه یابد.»

زمان واریز یارانه اردیبهشت ماه 1403

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس جدول زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه ها اردیبهشت ماه دهک ها به این شرح است:

منبع : اقتصاد نیوز

             

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل