Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عمارلو (دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابو) گفت: کارگرانی که در شهرداری نیشابور و سازمان‌های وابسته به آن  به‌صورت پیمانی و قراردادی مشغول به کار هستند، دست‌کم دو ماه حقوق معوقه طلب دارند.

او با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد کارگران شهرداری کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است، افزود:  کارگران شهرداری نیشابور از ابتدای سال جاری مزایای اضافه کاری و حق کار در روزهای تعطیل خود را نیز دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمارلو با بیان اینکه کارگران شهرداری نیشابور از حداقل‌های مزدی برخوردار بوده و امنیت شغلی ندارند، افزود: میزان دریافتی برخی از کارگران شهرداری نیشابور هر ماه به‌صورت حداقلی پرداخت می‌شود که این رقم با پایه حقوقی که شورای عالی مزد در سال ۹۶ تعیین کرده، تطبیق ندارد.

وی افزود: مشکلات کارگران شهرداری نیشابور را هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری به مسئولان شهری انتقال داده‌‌ایم اما هنوز اتفاقی نیفتاده و تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد

حمید حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان است.

او افزود: ساخت این پد فرود بالگرد با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و به همت شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، شهرداری و مساعدت خیران سلامت شهر "بار" میسر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد