Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:10:47 GMT

آمار فاجعه بار حریف ذوب آهن در خارج خانه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۱۸۷۸

آمار فاجعه بار حریف ذوب آهن در خارج خانه

رکنا: تیم فوتبال الوحده امارات یک رکورد منفی عجیب به نام خود ثبت کرد.

روز گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی آغاز شد. در نخستین بازی دور گروهی این فصل، تیم های لوکوموتیو ازبکستان و الوحده امارات در تاشکند به مصاف هم رفتند.
در این بازی الوحده به دلایلی مبهم چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و این موضوع از روز قبل بازی هم باعث عصبانیت هواداران این تیم شد که چرا رقابت های آسیایی آنطور که باید از سوی مسئولان باشگاه جدی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام پایان این دیدار یک نتیجه اسفناک و شرم آور برای نماینده امارات بود و این تیم با 5 گل مقابل حریف خود مغلوب شد.
نتیجه بازی دیروز اما برای الوحده فراتر از یک شکست بود. آنها با باخت مفتضحانه ای که در خانه لوکوموتیو متحمل شدند، یک رکورد عجیب از خود به جا گذاشتند. تیم الوحده در شانزده بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا هیچ بردی نداشته و در این مدت 5 تساوی و 11 باخت در کارنامه اش ثبت شده است.
این می تواند بهترین خبر برای تیم های ذوب آهن ایران و الدحیل قطر باشد که فرصت بازی خانگی مقابل چنین تیمی را در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان امسال دارند. ذوبی ها پس از شکست تلخی که در گام اول مقابل قهرمان قطر نصیبشان شد، روز 30 بهمن میزبان لوکوموتیو و پانزدهم اسفندماه میزبان الوحده امارات خواهند بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از تساوی خانگی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه احساسی داشته باشم، چون همه چیز دست خودمان بود ولی ۲ امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه و گل دوم را روی شوتزنی خوردیم ولی به جز این دو صحنه، در ۹۰ دقیقه صحنه دیگری از حریف یادم نمی‌آید.

ویدئو: 330354

وی افزود: از نتیجه خیلی ناراحتم ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود. با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل‌گهر گفت: فقط یک شوت بود. این کل موقعیت‌های حریف بود. در تمام ۹۰ دقیقه، دو بر صفر جلو بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.

اوزونیدیس تصریح کرد: من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟