Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادگاهی در اندونزی یکی از رهبران گروه های افراط گرای وابسته به گروه تکفیری-تروریستی داعش در جاکارتا را به جرم دخالت در قاچاق اسلحه از جنوب فیلیپین و هدایت گروههای تروریستی محکوم به هفت سال زندان کرد.

سیتی جمزناه قاضی Judge این دادگاه گفت: ثابت شده است که زینال انشوری متهم پرونده ،مرتکب اقدام جنایتکارانه تروریستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش ، زینال حسن برادر 43 ساله این متهم نیز چند روز پیش در دادگاه دیگری به اتهام مشارکت در فعالیت های تروریستی به پنج سال زندان Prison محکوم شد.

زینال حسن با سفر به شهری در شمال سولاوسی نزدیکترین مرز اندونزی با جنوب فیلیپین درصدد جمع آوری سلاح از جمله اسلحه های خودکار از گروههای شبه نظامی فیلیپینی بود.

طبق گزارش دادستان این دادگاه ، انشوری همچنین تلاش کرده تا یک اردوگاه مخفیانه در شرق اندونزی برای جذاب و آموزش تروریست Terrorist ها ایجاد کند.

انشوری ماه آوریل 2017 پس از وقوع یک حمله تروریستی به ایستگاه پلیس Police در استان جاوه شرقی اندونزی که 6 کشته به جای گذاشت، دستگیر شد.

انشوری که رهبر یک گروه افراط گرا در اندونزی است، مسئول حمله تروریستی 2016 در جاکارتا نیز شناخته شده که درپی آن هشت نفر ازجمله چهار تروریست مهاجم کشته شدند.

پس از بمب گذاری های سال 2002 جزیره بالی اندونزی که مهمترین فعالیت تروریستی دراین کشور بود و بیش از 200 نفر کشته به جای گذاشت، نیروهای امنیتی این کشور باگروههای افراط گرا و تروریست در برنامه ای جامع مقابله می کنند اما به گفته مسئولان اندونزیایی این کشور هنوز با خطر قابل توجه حملات تروریستی مواجه است.

مسئولان امنیتی اندونزی می گویند:بازگشت تروریست ها از خاورمیانه به جنوب شرق آسیا از جمله اندونزی سبب افزایش تهدیدات امنیتی در این کشور شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه رهبران گروه ۷ علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

اورزولا فن در لاین گفت: «ما رهبران گروه ۷، حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران به اسرائیل را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنیم؛ و در عین حال همبستگی و حمایت خود را با مردم اسرائیل اعلام و بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود نسبت به امنیت آن‌ تاکید می‌کنیم.»

وی بدون اشاره به حمله اسرائیل علیه کنسولگری ابران، ادعا کرد:  «اقدامات ایران خطر افزایش غیرقابل کنترل تنش‌های منطقه‌ای را در پی دارد که باید از آن اجتناب کرد. در نتیجه ما به تلاش‌هایمان برای تثبیت وضعیت ادامه خواهیم داد. برای این منظور ما از ایران و نیروهای نیابتی آن می‌خواهیم که حملات خود را به طور کامل متوقف کنند.»

خانم فن در لاین گفت که در حقیقت «همه طرفین باید حداکثر خویشتنداری را به کار گیرند.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا در مورد تحولات در نوار غزه هم گفت: «ما درباره لزوم پایان دادن فوری به بحران غزه نیز گفتگو کردیم، موضوعی که باید شامل آتش‌بس فوری و آزادی فوری همه گروگان‌ها توسط حماس باشد. مضافا اینکه افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌های نیازمند را نیز شامل گردد.»

اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در پایان سخنان خود گفت که کشورهای عضو گروه ۷ درباره تحریم‌های اضافی علیه ایران، به‌ویژه در مورد برنامه‌های پهپادی و موشکی آن «تامل خواهد کرد.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • بایدن: با رهبران گروه 7 درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • بیانیه رهبران گروه ۷ علیه ایران
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • برنامه جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ آسیا