Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در نمايشگاه تخصصی مبلمان ، صنايع چوبى ، لوستـر و دكوراسيون داخلى منزل ارومیه ، توليدكننده هاى معتبر از نقاط مختلف كشور، محصولات خود را در زمينه مبلمان، صنايع چوبی، لوستر، دكوراسيون داخلی منزل، فرش، منسوجات و تابلوفرش  در قالب 118 غرفه عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نمايشگاه تا روز جمعه مورخه ٢٧ بهمن ماه ٩٦ همه روزه از ساعت ١٦ الى ٢٢ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر برپا و آماده بازدید عموم است.

 

انتهای پیام/ح

نمایشگاه تخصصی مبلمان در ارومیه آغاز به کار کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنر‌های سنتی در قلعه چالشتر شهرکرد

نمایشگاه صنایع دستی و هنر‌های سنتی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر واقع در شهرکرد گشایش یافت.

این نمایشگاه تا پایان ایام نوروزی دایر است و از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

در این نمایشگاه دست آفرینش‌های حوزه صنایع دستی و هنر‌های سنتی ۱۷ هنرمند فعال رشته‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه کالا‌های اساسی شهرکرد

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این استان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل‌توجه و ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است و باید نهایت بهره گیری را از آن‌ها داشته باشیم.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری به‌علت برخورداری از جاذبه‌های فراوان میزبان و مقصد اصلی گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

حیدری اضافه کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر به معرفی بیشتر تولیدات چهارمحال و بختیاری و رونق سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.
وی ادامه داد: افزایش اشتغال و رونق اقتصادی از مهم‌ترین دستاورد‌های راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های سنتی در قلعه چالشتر شهرکرد
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی در ابرکوه
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در خانه تاریخی امیرلطیفی گرگان
  • نمایشگاه صنایع دستی در فرمانداری آبادان