Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@04:39:34 GMT

آغاز تمرینات سپیدرود از امروز با علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۲۰۴۹

خرداد:تمرینات سپیدرود رشت از امروز با حضور علی کریمی مجددا پیگیری خواهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از ورزش سه تمرینات سپیدرود رشت در حالی که پس از باخت این تیم به استقلال از روز آدینه تعطیل شده بود، پس از چهار روز از امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
تمرین صبح سپیدرود از ساعت ۱۰/۳۰ صبح در پایگاه قهرمانی مجموعه ی ورزشی ورزشگاه دکتر عضدی برگزار می شود و اختصاص به تمرینات بدنسازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرین بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴/۳۰ و در زمین فوتبال مجموعه ی ورزشی ورزشگاه دکتر عضدی پیگیری خواهد شد و علی کریمی سرمربی سپیدرود بعد از شرکت در برنامه جنجالی شب گذشته نود به سوی رشت حرکت کرد تا تمرینات را زیر نظر بگیرد.
کریمی پس از شکست تیمش برابر استقلال در پستی اینستاگرامی از سمت خود استعفا داده بود که این امر مورد موافقت تن زاده مالک سپیدرود واقع نشد.
سپیدرود در هفته بیست و چهارم روز چهارم اسفند و در دیداری حساس میزبان سایپا و علی دایی خواهد بود. برچسب ها: سپیدرود ، علی کریمی ، مناظره

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز