Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارکنان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار به همراه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با خانواده دانشجوی بسیجی شهید دفاع از حرم بابک نوری هریس تجلیل کردند.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از کارکنان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار به همراه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در دیدار با خانواده دانشجوی بسیجی شهید دفاع از حرم بابک نوری هریس از مقام شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بزرگ زاده کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی یاد خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و  شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز آنها را توفیقی برای مسئولان دانست و مطرح کرد: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

بنابراین گزارش: پدر بزرگوار شهید بابک نوری هریس از روحیه  ایثار و از خودگذشتگی آن شهید بزرگوار و احساس مسولیت در قبال تمام مسائل پیرامون زندگی اشاره کرد.

گفتنی است: در این دیدار احمدزاده معاون آموزشی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از حرم ، از خداوند منان برای خانواده نوری هریس ، صبر جزیل را خواستار شد و با اهدای لوح یادبود، از زحمات این خانواده قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج