Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه مستند «چشم به راه» روایت شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم از زبان مادرانشان، تولید مشترک مرکز بسیج صدا و سیما و مرکز مستند سوره است که در پنج قسمت روی آنتن شبکه افق می رود.

این مجموعه در حقیقت زبان حال مادران چشم به راهی است که سال هاست منتظر بازگشت فرزندان خود هستند؛ دلتنگی هایشان را در لالایی های مادرانه نجوا می کنند و امید به بازگشت جگرگوشه هایشان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کنندگی «چشم به راه» توسط حسین همایونفر و کارگردانی آن هم با همکاری میلاد مهدوی صورت گرفته است.

از دیگر عوامل تولید این مجموعه مستند می توان به حسین سیدی پریشان و مجتبی یزدی زاده به عنوان تصویربردار، امیر نصیری، مریم شاپوریان و عباس یوسفیان به عنوان تدوین گر، فاطمه ملکی، مرتضی اکبری و مریم اسماعیلی اعضای گروه تحقیق، افشین ملکی به عنوان مدیر تولید و صدابردار، مرتضی شجاعی گرافیک و عنوان بندی، علی اکبر صدیقی نویسنده متن، علی محمد ذوالفقاری ویراستار متن و احسان شایگان و محمود مهدوی به عنوان تصویربرداران هوایی اشاره کرد.

فیلمبرداری «چشم به راه» در روستاهای ایلام، اصفهان، کاشان، مازندران و قزوین صورت گرفته است.

نخستین قسمت این مستند با حضور مادر شهیدان اسدی، سه شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۲۰ روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت ۱۱:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

چهار قسمت آتی «چشم به راه» نیز طی چهار هفته آینده در همین روز و همین ساعات پخش می شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت