Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، در پی سخنان دردمندانه هنرمند متعهد و انقلابی و سرباز فداکار وطن، ابراهیم حاتمی‌کیا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام تحسین برانگیز وی در تولید فیلم به وقت شام تمجید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و فداکار جناب آقای ابرهیم حاتمی کیا

سلام علیکم 

سخنان زیبا، دردمندانه و عاشقانه جنابعالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، علامتی گویا از شجاعت، وطن دوستی و اخلاص شماست و در زمانه‌ای مطرح شده که دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به شور ایمان و عمق اعتقادات ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم "به وقت شام" در توصیف رشادتها و مجاهدتهای فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه ای از صحنه طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم غرب آسیا را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامان خود پرورانده اند.

اینجانب به عنوان خادم سربازان پاکباخته این سرزمین که توانسته اند در زمانی کوتاه بلایی به بزرگی داعش را در منطقه ریشه کن کنند، از جنابعالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده‌اید، سپاسگزاری کرده و آرزوی آن را دارم که دیگر هنرمندان وطن دوست و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بر دارند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود وظیفه می داند از هر اقدام خالصانه‌ای در این راه حمایت و تلاش هایی که در پی ایجاد پیوند میان رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و فعالان و فداکاران حوزه هنر و فرهنگ است را یاری برساند.

 توفیق روز افزون جنابعالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد

به گزارش همشهری آنلاین، ژنرال‌«سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان دقایقی قبل وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب شد. به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات‌ دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

کد خبر 846529 برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان