Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی‌پوشان لندنی از هواداران این تیم بابت حمایت از وی در ورزشگاه استمفوردبریج تشکر کرد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه)  در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود وست‌برومویچ را از پیش‌رو برداشتند، در تمجید از هواداران چلسی که وی را در استمفوردبریج مورد تشویق قرار دادند، گفت: باید از هواداران قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حمایت بی‌نظیری از من داشتند چون شایعات را در مورد من در رسانه‌ها می‌خوانند. از تمامی هواداران بابت چنین حمایتی تشکر می‌کنم.

وی افزود: این بدین معناست که شاید در طول این 18 ماهی که من سرمربی چلسی هستم، هواداران اشتیاق من به این تیم و علاقه‌ام برای دفاع از رنگ آبی پیراهن چلسی را درک کرده باشند. حس چنین جوی برای من خیلی مهم است. این خیلی مهم است که هواداران قدردان کارم در چلسی هستند. این برای من خیلی مهم است.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تکرار می‌کنم، من و بازیکنانم سعی می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا به بهترین شکل ممکن هواداران را راضی نگه داریم، هرچند گاهی در این راه موفق و گاهی ناموفق هستیم، اما همیشه رویای راضی نگه داشتن هواداران را داریم.

کونته تأکید کرد: کسب 3 امتیاز این بازی برای اعتماد به نفس ما خیلی مهم بود. ما به پیروزی در این دیدار رسیدیم و یک بار دیگر دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. حالا باید خودمان را برای بازی جمعه شب در جام حذفی مقابل هال‌سیتی آماده کنیم. ما به دنبال صعود به دور بعد جام حذفی انگلیس و سپس رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی باشیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!

الگری از حمایت شدید کورواسود برخوردار است

طرفداری | با وجود کسب نتایج بحث‌برانگیز در فصل جاری، هواداران افراطی یوونتوس هم‌چنان از ماسیمیلیانو الگری حمایت می‌کنند و خواهان ماندن او در تورین هستند.

هرچند بیانکونری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار نزدیک شده و هم‌چنین در فینال کوپا ایتالیا حضور دارد، اما نمایش‌های دفاعی و کسل کننده این تیم در کنار واگذار کردن قهرمانی به رقیب دیرینه یعنی اینتر، انتقادات از الگری را به بالاترین حد رسانده‌اند. از نظر کارشناسان و جمع کثیری از هواداران، عملکرد مکس الگری در دوره دوم حضورش روی نیمکت یوونتوس به هیچ وجه قابل دفاع نبوده‌است و او باید در پایان فصل، جای خود را به سرمربی دیگری بدهد؛ با این حال، هواداران افراطی بیانکونری به مانند قبل هم‌چنان از الگری حمایت می‌کنند و خواهان ماندن او تا پایان قراردادش (تابستان ۲۰۲۵) هستند.

هواداران افراطی یووه (کورواسود) امروز یک بنر بزرگ در بیرون ورزشگاه آلیانز نصب کردند و از الگری خواستند که این تیم را ترک نکند:

آقای الگری، تو باید در تیم ما بمانی. ما می‌خواهیم با تو به جام جهانی باشگاه‌ها برویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲