Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر کشور گفت: سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه اشتغال و تولید و عرصه های اقتصادی توسط استانداران و فرمانداران به جد پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت کشور، نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هدف تحقق برنامه های دولت در بخش های تولید و اشتغال صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه  با حضور رئیس جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم به رئیس جمهوری، وزرا، استانداران و مسئولان دستگاههای اقتصادی حاضر در جلسه طی سخنانی اظهار داشت: در این جلسه که تمامی استانداران، وزرا و مسئولان بخش‌های اقتصادی حضور دارند پیرامون بحث تولید و اشتغال گزارشی توسط دستگاه ها ارائه خواهد شد، همچنین جمع بندی از مسائل و مشکلات در این حوزه ها در حضور رئیس جمهور تقدیم می شود.

وی در ادامه افزود: دو استان خراسان جنوبی و اصفهان به نمایندگی از سایر استان‌ها که موضوعات را از استان‌های مختلف جمع بندی کرده اند. این جمع بندی ها روز گذشته در حضور وزرای صنعت و کار،  استانداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی که در این حوزه ها می شد در حد وزارتخانه‌ها گرفت این اقدام نیز توسط مسئولان امر تصمیم گرفته شد همچنین مقرر شده امروز این مباحث در حضور رئیس‌جمهور توسط دستگاه های متولی  مطرح شود.

وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم این جلسه مقدمه‌ای باشد که سیاست‌های کلان دولت در حوزه تولید و اشتغال مطرح شود لذا خود رئیس‌جمهور نیز مصمم و جدی پیگیر هستند تا آنها را محقق کنند.

رحمانی فضلی گفت: ما در وزارت کشور در کنار سایر کارها این برنامه ها را با اهمیت بالا و به طور جد توسط استانداران و فرمانداران پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: همچنین جلسه ای با حضور تمامی فرمانداران در اسفند ماه به منظور بررسی و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه اشتغال و تولید و عرصه های اقتصادی در سال جدید برگزار خواهد شد تا بتوانیم با پیگیری و تلاش این سیاست‌ها را محقق سازیم.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند