Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:37:01 GMT

برگزاری مسابقات المپیک داخلی در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۳۵۳۳

برگزاری مسابقات المپیک داخلی در روسیه

دیمیتری مدودف ، نخست وزیر روسیه اعلام کرد که برای ورزشکاران روسی که نتوانستند در المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت کنند در روسیه مسابقات خاصی برگزار خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، مدودف اعلام کرد که ورزشکاران محروم روس در داخل کشورشان مسابقاتی جایگزین مسابقات المپیک خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره به خبرگزاری تاس، گفت‌: مسابقات  المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در حال‌ برگزاری است. ما ورزشکاران روسی که در این مسابقات شرکت می‌کنند تشویق می‌کنیم. شرایط آن‌ها پیچیده است. هم‌چنین ورزشکارانی که از مسابقات محروم شده‌اند، بیش‌تر از این مساله آسیب دیده‌اند. من دستوری را امضا کردم که طی آن در برخی از رشته‌های ورزشی در روسیه مسابقاتی برگزار شود و به قهرمانان این مسابقات جایزه اهدا شود. این مسابقات در پنج رشته اسکی، دوگانه، بابسلد، اسکیت مسافت کوتاه و اسکیت کوتاه برگزار می‌شوند. این مسابقات چند هفته‌ به طول خواهد انجامید.

ویتالی موتکو، نماینده نخست وزیر روسیه در امور ورزش که در حال‌ حاضر از سوی کمیته‌ بین‌المللی المپیک محروم شده است نیز، اعلام کرده است که در مسابقات داخلی روسیه میزان جایزه‌ای که به ورزشکاران داده می‌شود برابر با مدال آوران المپیک است. احتمالا این مسابقات در سن پترزبورگ و مانسیسک برگزار می‌شود.

ماه گذشته کمیته‌ بین‌المللی المپیک روسیه را از حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ محروم کرد. دلیل این مساله دوپینگ سیستمایتک در این کشور بوده است. ورزشکاران روسی که در المپیک زمستانی در حال‌ مسابقه دادن هستند به صورت مستقل در این بازی‌ها شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه