Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@23:17:54 GMT

ارتکاب دو قتل در روستا/قاتل 24 ساعته دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۳۶۸۵

ارتکاب دو قتل در روستا/قاتل 24 ساعته دستگیر شد

ساعت 24-فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان کارون خبر داد.

 سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع دو فقره قتل  در روز شنبه، در منطقه روستای سویسه شهرستان کارون، تدابیر عملیاتی توسط فرمانده انتظامی آن شهرستان به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

این مقام ارشد پلیس در ادامه افزود: با تشکیل تیم‌های مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از روش‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی محل اختفاء قاتل فراری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده اظهار کرد: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه قاتل را در مخفیگاهش محاصره و دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه جنگی کلاش که در درگیری استفاده شده بود، در این رابطه کشف شد.

رئیس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه متهم به هویت " د– ن" در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرد، عنوان کرد: قاتل انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد

فیروز محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی شد، که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس توقیف شد.

محمودی با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است.

او به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد تا نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت درمحل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود