Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی دلایل افزایش قیمت مرغ را اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون قیمت جوجه یکروزه و دان حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار، اظهارداشت: قیمت تمام شده این کالا بالا رفته است و مرغ داران هنوز کالای تولیدی خود را به قیمت واقعی که سود کنند، نمی فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش قیمت جوجه یکروزه و دان، گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد قیمت جوجه و دان گران شده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی قیمت جوجه یکروزه را در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: احتمال دارد قیمت جوجه طی روزهای آینده بالاتر برود اما اوج افزایش قیمت آن تا اول اسفندماه است و بعد از آن دیگر ما شاهد افزایش قیمت در این زمینه نخواهیم بود.

یوسفی با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی در بازار هنوز بالا است، ادامه داد: قیمت ذرت تحویل بندر حدودا ۸۵۰ تومان و تحویل مرغداری با افت و کرایه حمل حدود ۱۰۰۰ تومان است؛ همچنین قیمت کنجاله سویا تحویل بندر حدود ۱۶۵۰ تا ۱۷۵۰ تومان  است که نزدیک به ۱۵۰ تومان هم کرایه حمل به آن می خورد.

وی قیمت مرغ را در میادین میوه و تره بار ۷۱۹۰ تومان، عمده فروشی میدان بهمن ۷۰۰۰ تا ۷۲۰۰ تومان و قیمت مرغ زنده را ۵۴۰۰ تومان اعلام کرد.

یوسفی با بیان اینکه حدود ۴ ماه قبل ستاد تنظیم بازار قیمت کف مرغ را در بازار ۷۱۰۰ تومان و قیمت سقف آن را ۷۸۰۰ تومان تعیین کرده است، گفت: بر این اساس اگر قیمت مرغ از ۷۱۰۰ تومان پایین تر آمد شرکت پشتیبانی امور دام وارد بازار شده و آن را جمع آوری می کند و اگر بالاتر از ۷۸۰۰ رفت ذخایر خود را وارد بازار می کند؛ اما این قیمت ها زمانی تعیین شده که نرخ نهاده ها و جوجه یکروزه اینقدر گران نبود الان این قیمت ها مورد اعتراض و قیمت متعادل که تولیدکنندگان سود کنند، ۸۵۰۰ تومان است.

به گزارش مهر، براساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی نرخ مرغ آماده طبخ امروز سه شنبه، در عمده فروشی درب  کشتارگاه ۷۴۵۰ تومان، پخش ۷۶۰۰ تومان و خرده فروشی ۸۳۵۰ تومان است.                

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر

محمدسعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه بازار طلا طی چند وقت اخیر نوسانات قابل توجهی را پشت سر گذاشته، گفت : بعد از چندین روز افت و خیز، اکنون دو روز است که بازار به ثبات رسیده و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته است.

وی از کاهش مختصر قیمت طلا نسبت به روز‌هایی که اوج نوسانات را داشتیم هم یاد کرد و ادامه داد: اینکه باز هم قیمت طلا کاهش یابد، به دو شاخص مهم قیمت جهانی و تحولات منطقه بستگی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، چنانچه تحولات منطقه آرام شود، احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا تا حدود ۱۰ درصد دیگر هم وجود دارد، اما نباید منتظر کاهش چندان چشمگیر و محسوسی باشیم.

جعفری قیمت کنونی طلا در کشور را متناسب با نرخ ارز و قیمت جهانی آن واقعی دانست و اظهار کرد:، اما سکه تمام بهار طرح جدید هنوز حدود شش تا هفت میلیون تومان حباب دارد.

وی درباره اینکه قیمت طلا تا پایان امسال چطور پیش‌بینی می‌شود نیز خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اکثر کارشناسان بر این است که قیمت جهانی هر اُنس طلا تا پایان امسال به حدود سه هزار دلار برسد و از همین رو در داخل کشور نیز به تبع بازار‌های جهانی، روند افزایشی، اما با شیب آرام پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه درباره وضعیت خرید و فروش طلا در بازار نیز یادآور شد: با اوج گرفتن نوسانات شاهد کاهش استقبال مردم از خرید طلا بودیم و اکنون که بازار به ثبات رسیده قیمت‌ها بالا بوده و از قدرت خرید بسیاری از مردم خارج است، از همین رو ثبات و روند کاهشی قیمت‌ها هم تاثیر چندانی بر رونق بازار نداشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین