Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@16:13:41 GMT

بعد از برجام و توتال اینبار کی روش محرمانه شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۳۷۳۴

صراط: شب گذشته علی کریمی یکی از محبوب ترین و رک ترین بازکنان فوتبال ایران به برنامه نود رفته و با محمدرضا ساکت به مناظره نشست .

کریمی درباره مسائل مختلفی از جمله قراردادهای فدراسیون فوتبال و ضررهای مالی این فدارسیون افشاگری کرد اما اوج انتقادات این مربی به چگونگی قرارداد و عملکرد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بر می گشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از اینکه آیا علی کریمی انتقادات واقع بینانه ای مطرح می کرد و آیا ساکت توانست پاسخ های قانع کننده ای به وی بدهد یا خیر؟ ، یک جمله از اظهارات محمدرضا ساکت فضا را برای انتقادات و واکنش های بعدی بسته و شانبه ها را بیشتر کرد .

ساکت در پاسخ به چگونگی قرارداد و میزان پاداش ها و مرخصی و انتخاب دستیاران و دیگر مسائل قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال به صراحت تاکید کرد: "قرارداد آقای کی‌روش محرمانه است"

با توجه به این جمله دبیر فدراسیون فوتبال، باید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال را نیز جزء مسائل محرمامه کشور دانسته و نه تنها درمورد آن اظهار نظر نکرد بلکه به تعریف و تمجید آن هم پرداخت!

هنوز یادمان نرفته قراردادهای محرمانه چند سال اخیراز برجام تا توتال و ... را چه کلاه گشادی بر سر ملت ایران گذاشته شد.

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی صدای سوء مدیریت ها و یا خیانت های برخی پیرامون قرارداد این مربی مغرور و پر حاشیه فوتبال ایران بلند خواهد شد.

لازم به تاکید است که رهبر معظم انقلاب چندی پیش خطاب به مسئولین کشور فرمودند: "مسئولین باید مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیات واقعیات مطلع کنند . ما چیز محرمانه نداریم . چیز مخفی نداریم . این مصداق همدلی با مردم است ."

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم تازه دادستانی؛ اینبار حسین دهباشی احضار شد

 دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد و این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

میزان در خبری نوشت: دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

در همین راستا ضمن اعلام جرم، این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

روز گذشته نیز دادستانی تهران در راستای حفظ امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه و فرد از جمله روزنامه جهان صنعت، روزنامه اعتماد، عباس عبدی اعلام جرم کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • اعلام جرم تازه دادستانی؛ اینبار حسین دهباشی احضار شد
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • انتشار اطلاعات محرمانه
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند
  • ایران در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی‌نشیند
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد