Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طرفداران ديوايس هاي سري سرفس مايکروسافت، از مدت ها پيش منتظر عرضه موبايل سرفس فون بوده اند و شايعاتي که اخيراً درباره اين دستگاه منتشر شده اند، احتمالاً يک بار ديگر آتش اميد را در دل آنها شعله ور مي کنند. بنابر گزارش هاي تازه، موبايل تاشوي مايکروسافت از چيپست اسنپدراگون 845 بهره مند بوده و با نام رمز «آندرومدا» شناخته مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شايعات آمده که نخستين مدل هاي آزمايشي دستگاه همين حالا براي تست در اختيار شرکاي مايکروسافت قرار گرفته و ضمناً بايد منتظر پورت ARM «ويندوز 10 کور» به همراه پوسته دسکتاپ تازه معرفي شده Polaris باشيم. استفاده از Windows 10 Core و پولاريس به اين معناست که دستگاه احتمالاً از رابط کاربري خاصي بهره مي برد که در شرايط درست، عملکردي شبيه به دسکتاپ و لپ تاپ خواهد داشت.
اگرچه چيپست هاي اسنپدراگون کوالکام از قابليت شبيه سازي فرمان هاي x86 بهره مند هستند، هنوز هيچ اشاره اي به امکان اجراي اپليکيشن هاي Win32 روي ديوايس آندرومدا نشده است و در واقع، همه چيز برعکس اين موضوع را نشان مي دهد. ويندوز 10 کور و پولاريس هر دو بر اپليکيشن هاي پلتفرم فراگير ويندوز متمرکز هستند. اما حتي اگر آندرومدا واقعاً با Win32 سازگاري داشته باشد هم کماکان نمي تواند جاي لپ تاپ را براي بسياري از کاربران پر کند.
براي يادآوري بايد گفت که ايسوس و اچ پي در ماه دسامبر سال گذشته ميلادي، از لپ تاپ هايي مبتني بر ويندوز 10 رونمايي کردند که به چيپست اسنپدراگون 835 مجهز هستند و به راحتي کدهاي x86 را به اجرا در مي آورند. البته لپ تاپ هاي دو کمپاني، به صورت پيش فرض از Windows 10 S بهره مي برند که تنها با اپليکيشن هاي پلتفرم فراگير ويندوز سازگار است، اما امکان آپگريد آنها به ويندوز 10 پرو و استفاده از شبيه ساز x86 اسنپدراگون 835 نيز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرت‌الله میرزایی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898696

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید!
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است