Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوبی ها معتقد است هنوز ۱۵ امتیاز از بازی های این گروه باقی مانده است و ما باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم یکی از تیم های صعود کننده از این مرحله نام بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیمش مقابل الدحیل در جمع خبرنگاران گفت:

بازی را به خوبی آغاز کردیم و پس از آنکه به گل برتری رسیدیم می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم که با از دست رفتن فرصت ها این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آغاز نیمه دوم نیز بازی را به خوبی آغاز کردیم اما به مرور نتوانستیم به همان خوبی بازی کنیم. هرچقدر که تعویض های تیم الدحیل به سود این تیم بود و به آنها کمک کرد تعویض های ما کمکی به ما نداشت.

امیر قلعه نویی درباره داوری این دیدار گفت:

باید از داور ژاپنی تشکر کنم. او قضاوت خوبی داشت و نمی توان از آن ایراد گرفت.

امیر قلعه نویی درباره کم اثر شدن ذوبی ها در دقایق میانی بازی گفت:

این موضوع را قبول دارم و خودم نیز آن را عنوان کردم. البته باید بگویم دو دلیل برای باخت ما در این دیدار وجود داشت. اول اینکه شما ببینید هر سه گلی که ما دریافتیم روی اشتباهات فردی بود و دوم هم اینکه بازیکنانی که به میدان فرستادیم نتوانستند پاسخگوی خواسته های ما باشند.

سرمربی ذوبی ها در پاسخ به سوالی که درباره تحلیل رفتن قوای بدنی ذوبی ها پرسیده شد گفت:

نه این موضوع را قبول ندارم و معتقدم وضعیت بدنی بازیکنان ما تحلیل نرفت. یعنی وقتی ما از روی اشتباهات فردی دروازه خود را باز شده دیدیم متوجه می شویم که وضعیت بدنی بازیکنان مشکلی نداشت. اما این را قبول دارم که بعد از گل اول نظم تیمی خود را از دست دادیم.

امیر قلعه نویی در ادامه گفت:

تا زمانی که تیم ما نظم داشت موفق شدیم ارتباط بین هافبک ها و مهاجمان این تیم را قطع کنیم اما پس از باز شدن دروازه مان و زمانی که نظم مان را از دست دادیم حریف توانست استفاده بیشتری ببرد.

امیر قلعه نویی در پایان گفت:

هنوز ۱۵ امتیاز از بازی های این گروه باقی مانده است و ما باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم یکی از تیم های صعود کننده از این مرحله نام بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!