Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه با موضوع حاشیه‌های بوجود آمده برای ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی تولید شده است.

به گزارش مشرق - ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «360 درجه»، موضوع احترام به هموطنان ایرانی‌مان در سفر به کشورهای مختلف دنیا را مورد بررسی قرار داده است.

هفته گذشته و پیش از افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی در کره جنوبی، یک حاشیه مهم در کشور فراگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سامسونگ به عنوان حامی مالی این مسابقات جدیدترین گوشی تلفن همراهش را به همه ورزشکاران هدیه داد اما ورزشکاران ایران و کره شمالی از این هدیه محروم شدند. مسئولان مسابقات تاکید کردند که تحریم‌های سازمان ملل دلیل تصمیم آنها بوده است. این اقدام با واکنش قاطع و گسترده مسئولان کشورمان مواجه شد. سفیر کره به وزارت خارجه و مدیر سامسونگ در ایران با حکم دادستان کل کشور به دادگاه عمومی و انقلاب احضار شد. ماجرا تا توقف مبادلات تجاری با کره هم پیش رفت. در آخر سامسونگ نامه دوستی با ایران را نوشت و ابراز تاسف کرد، مسئولان المپیک زمستانی هم در دو نامه جداگانه رسما از ایران عذرخواهی کردند و هدایا تقدیم شد.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.  شنبه‌ها ساعت 14:30 نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی