Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا مدرکیان رئیس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 60 مرکز غیر مجاز نظیر مراکز لیزر‌تراپی٬ مرکز خدمات طب سنتی٬ مرکز خدمات دندان‌پزشکی و غیره٬ با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی‌ همدان٬ نیروی انتطامی و‌ دادستانی پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هیچ یک از این مراکز غیرمجاز مربوط به پزشکان نبوده بلکه صاحبان آن افراد عادی هستند و با راه‌اندازی این مراکز غیرمجاز اقدام به فعالیت‌های درمانی در زمینه های مختلف مانند ٬ طب‌سنتی٬ دندان‌پزشکی٬ لیزرتراپی استفاده میشود.

رئیس سازمان نظام‌ پزشکی همدان با بیان اینکه در امر برخورد با مراکز غیرمجاز و اقدامات غیر حرفه‌ای به آرایشگاه ها هم ورود پیدا کرده‌ایم٬بیان کرد: آرایشگاه‌هایی که خارج از حوزه حرفه‌ای خود فعالیت کنند را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

60 مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی غیرمجاز در همدان پلمپ شد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همه بیمارستان ها‌ی استان خوزستان در ایام نوروز آماده ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز و میهمانان نوروزی هستند.

طی تعطیلات نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۶۲ آزمایشگاه تشخیص طبی به تناوب، ۲۲ درمانگاه دندانپزشکی ، ۷۶ درمانگاه شبانه روزی و ۴۳ مرکز تصویربرداری در خدمت مردم هستند.

اسامی و آدرس این اماکن در سایت معاونت درمان دانشگاه به آدرس vchmedical.ajums.ac.ir بارگذاری شده است.

همچنین همه مراکز دیالیز خصوصی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به بیماران می‌باشند.

اورژانس استان خوزستان نیز با حدود ۲۰۰ پایگاه ،۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس،۴ فروند بالگرد و ۵ دستگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است.

همچنین ۲۲۶ داروخانه کشیک نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ارائه خدمت خواهند پرداخت و مقرر شده که داروخانه‌های کشیک تا ساعت ۱۲ شب و سایر داروخانه‌ها نیز تا حد امکان به افزایش ساعت کار اقدام کنند و ۳۶ داروخانه شبانه روزی نیز در ایام نوروز در اهواز فعال می‌باشند.

گفتنی است ، در نوروز امسال ۱۸ مرکز بهداشت نیز بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به مردم می‌باشند.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز
  • خدمات رسانی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
  • آماده باش۱۲۷ مرکز بهداشتی و درمانی در مجموعۀ زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز
  • ۲۲۰ مرکز دندانپزشکی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند
  • بیمارستان سیار: انقلابی در دسترسی به خدمات درمانی