Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - مسئول روابط عمومي شرکت بهره برداري از شبکه هاي آبياري شمال خوزستان گفت:عقد قرارداد محصولات پائيزه در شمال خوزستان فقط تا پايان بهمن ماه سال جاري ادامه دارد.

مسعود پرموز روز سه شنبه به ايرنا افزود:کشاورزاني که به هر دليل قرارداد آب محصولات پائيزه از جمله سبزي و صيفي نبسته اند فقط تا 30 بهمن سال جاري مي توانند با مراجعه به امور مشترکان شرکت، نسبت به عقد قرارداد يا اصلاح قرارداد آب خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:همچنين آخرين مهلت عقد قرارداد محصولات زمستانه از جمله گندم،جو ، محصولات کشت پلاستيکي و کلزا تا پايان وقت اداري 15 اسفندماه امسال اعلام شده است .
روابط عمومي شرکت بهره برداري از شبکه هاي آبياري شمال خوزستان از کشاورزان فاقد قرارداد آب محصولات زمستانه و پائيزه خواست: با توجه به تعيين زمان هاي مذکور در مديريت کشوري سامانه نرم افزاري عقد قراداد آب،در مهلت مقرر نسبت به عقد يا اصلاح قرارداد آب خود اقدام کنند.
شرکت بهره برداري از شبکه هاي آبياري شمال خوزستان مديريت شبکه هاي آبياري دز و کرخه شمالي را در وصعتي قريب به 180 هزار هکتار بر عهده داشته و بيش از 18 هزار مشترک دارد.
7278/6068
خبرنگار:رقيه کردي-انتشار:محمدعلي فريدپناه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات