Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنوراله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 بهمن‌ماه با بیان اینکه این استان دارای ۲۳ موقوفه منفعتی است، گفت: موقوفه مرحوم طاهری بعنوان بهترین موقوفه از لحاظ موقعیتی و وسعت بهترین موقوفات استان است که درآمد آن با توجه به نیت واقف ۵۰ درصد خیرات و کمک به نیازمندان و۵۰ درصد آن صرف ساختن حرم مطهر امامزاده شاه فرج الله(ع) یاسوج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با کلنگ زنی و شروع پروژه بزرگ مجتمع خلیج فارس در ۱۰ طبقه تحول خوبی در جهت توسعه و آبادانی موقوفات استان و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم جوانان استان صورت می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با راه اندازی۳طبقه پارکینگ‌های این مجتمع تا حدود زیادی معضل ترافیک در یاسوج، مرکز استان حل خواهد شد .


همچنین، عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اهمیت عمران و آبادی موقوفات در استان، گفت: ما انتظار داریم بنیاد توسعه موقوفات کشور سرمایه‌گذاری ویژه‌ای جهت عمران موقوفات استان داشته باشد .
وی ضمن تشکر از سرمایه‌گذار داخلی پروژه مجتمع بزرگ خلیج فارس، افزود: ما در مجموعه استانداری تا جایی که امکان دارد از این پروژه و دیگر پروژه‌های استان در بخش موقوفات حمایت می‌کنیم و از سرمایه‌گذار هم تقاضای اتمام پروژه در برنامه زمانبندی و حتی زودتر را داریم .
یادآور می‌شود، در پایان با حضور علی شمس، رییس حراست بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور مهندس داریوش رنجبر بعنوان سرپرست بنیاد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد