Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:01:25 GMT

رونمایی از کارت جدید شناسایی ایثارگران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۴۸۷۵

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به صدور کارت جدید برای جامعه ایثارگری، اظهار کرد: پس از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رونمایی از کارت‌های جدید شناسایی ایثارگران هستیم و امیدواریم این اقدام به تسهیل خدمات‌رسانی به این افراد منجر شود.

وی افزود: کارت‌های شناسایی ایثارگران در سال 1385 در 3 عنوان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان طراحی و توزیع‌شده بودند و تا سال 1390 دارای اعتبار بوده و پس از مصوبه دولت برای تجمیع این کارت‌ها در کارت‌های ملی، اعتبار آن ها توسط شورای عالی اداری تا پایان سال 1396 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: کارت‌های جدید شناسایی ایثارگران از نظر ظاهر، ابعاد و رنگ دارای شکل واحد هستند و شناسایی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از طریق 3 لوگوی متفاوتی که بر روی این کارت‌ها درج می‌شود، امکان‌پذیر است.

شهیدی یادآور شد: این کارت‌ها دربردارنده اطلاعات و مشخصات هویتی ایثارگری هستند و در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین ایثارگر درج می‌شود، همچنین ضرایب امنیتی لازم برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است و امکان دریافت خدمات مختلف و دریافت اطلاعات فردی از طریق کارت وجود دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 480 هزار نفر از ایثارگران با مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند و می توانند پس از ورود به این سامانه برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری اقدام کنند و تا 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا کارت‌های خود را از طریق پست دریافت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سایر ایثارگران که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند.

شهیدی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم

عثمان دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن، تمامی نفرت و اعتراض هواداران آبی و اناری را بر علیه خود آن ها استفاده کرد و پس از به ثمر رساندن یک گل نقش مهمش در صعود پاریسی ها به نیمه نهایی، عنوان برترین بازیکن میدان را نیز به خود اختصاص داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی