Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر اکثر معابر بزرگراهی و مرکزی شمال شهر تهران دارای ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستند و بار ترافیکی از ساعات ابتدایی روز همچنان در این معابر ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر محورهای بزرگراهی از جمله بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق، خیابان آزادی در دو مسیر رفت و برگشت، بزرگراه نواب و چمران در مسیر جنوب به شمال، بزرگراه رسالت، بابایی، صدر و شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب ترافیک بسیار سنگینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیا کرد: با توجه به احتمال بارش باران در بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) پیش بینی می‌شود معابر دچار آبگرفتگی و لغزندگی شوند و ترافیک سنگین داشته باشیم که به رانندگان توصیه می شود با رعایت دقیق قوانین و مقررات تردد کنند و با عوامل پلیس راهور تهران همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ رازقی گفت: شهروندان از ترددهای غیر ضروری در معابر به خصوص محورهای بزرگراهی و شمالی خودداری کنند و همچنین برای تردد در شهر تهران از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم

طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ منجر به آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق عربستان سعودی، کشور‌های امارات متحده عربی و عمان شده است.

تصاویری از بارش شدید باران در شهر مدینه منوره و آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودرو‌ها منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی