Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:45:33 GMT

عکاسی با رنگ و بوی مهربانی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۵۵۷۵

عکاسی با رنگ و بوی مهربانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: مسابقه عکاسی مهربانانه به منظور دعوت عمومی برای ارسال آثار عکاسی در مورد موضوع پرورش دیدگاهی مهربانانه‌تر با جامعه، محیط زیست و ... طراحی شده است.

محسن اجلی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت سال نو برگزار می‌شود، افزود: به 6 اثر از آثار ارسالی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه کلبه مهربانی در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود و در ادامه کمپین‌های که در سال‌جاری برگزار کرده است از عموم هموطنان دعوت می‌کند که در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: پرورش دیدگاه مهربانانه با جامعه و محیط زیست و ...، با خود مهربان و دیگران رفتاری مهربانانه داشتن، مهربانی را از مهربانان الگو گرفتن، مهربان بودن و نقش آن در سلامتی، با همه مهربان بودن و پرورش خصوصیات مهربانانه از جمله اهداف این مسابقه است.

اجلی با بیان اینکه داوری مسابقه عکس مهربانانه به دو صورت مجزا صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد :عکس های دریافت شده در طول برگزاری مسابقه، ابتدا در معرض داوری عمومی گذاشته می‌شود و پس از پایان مهلت مسابقه، هیأت داوری، به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از طریق هیأت داوران در این جشنواره انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: علاوه بر این افراد سه نفر از کسانی که بتوانند بیشترین میزان رأی مثبت بازدیدکنندگان را در شبکه‌ اجتماعی به دست بیاورند، به عنوان برنده داوری مردمی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ادامه داد: زمان برگزاری مسابقه از 23 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد.

عضو هیات مدیره خانه خیرین استان افزود: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی با ایجاد فضایی اختصاصی، این امکان را فراهم آورده‌ است که شرکت‌کنندگان با ثبت مشخصات خود، عکس‌ها را به ادمین کانال مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

مسابقه عکاسی در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد