Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت می گوید هنوز با اوکتاویو قطع همکاری نشده است.

طرفداری- محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که در خصوص جدایی مارکو اوکتاویو از تیم ملی فوتبال ساحلی پیگیری قانونی خواهد شد.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص ناراحتی‌اش از بازگشت مارکو اوکتاویو به کشورش اظهار داشت:

آقای اوکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی متأسفانه مشکلات فردی و شخصی زیادی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دو سه ماهه مشکلات او باعث شده بود تمرکز لازم را نداشته باشد.

وی در واکنش به این سؤال که یعنی با این مربی قطع همکاری شده است، گفت:

ما نمی‌گوییم قطع همکاری، بلکه ما اکنون مدعی او هستیم. برای اینکه ما مسابقات پرشین کاپ و دو سه دوره اردوهای تیم امید را بر اساس برنامه‌هایی که با او تنظیم شده بود، برنامه‌ریزی کرده بودیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

نکته‌ای که باید در خصوص اوکتاویو بگویم، این است که ما پیگیری‌های قانونی را در ارتباط با کارمان نسبت به اوکتاویو انجام خواهیم داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی در دیدار با کارکنان شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: در سال جدید با توجه یه شعار جهش تولید با مشارکت مردم طرح‌های مردمی سازی در حوزه آب مانند تشکل آب بران و مدیریت آب به دست جوامع محلی در دستور کار قرار گیرد.   وی با بیان اینکه پیشران اصلی توسعه و تولید آب است، افزود: در سال گذشته تمام مواردی که می‌توان با مشارکت مردم و آب منطقه‌ای انجام شود از سوی شرکت استخراج شده و در سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.  محجوبی یکی از موضوعات مهم در بحث مردمی سازی و مشارکت مردمی در حوزه آب را بازار آب دانست و گفت: کارگزار بازار آب علاوه بر مبادله و پذیرش آب باید در بحث توسعه اجتماعی با مشارکت‌های مردمی، افزایش سواد آبی جامعه و بهره وری آب هم فعالیت جدی داشته باشد.  رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد به بارش‌های خوب استان اشاره و ابراز کرد: میزان بارش‌ها نسبت به دراز مدت ۱۰.۲ درصد افزایش و نسبت به سال گذشته ۱۱.۶ درصد کاهش داشته است.  وی با بیان اینکه اجرای بند ع تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در استان یزد در حال اجرا است، گفت: در جلسات تخصصی شرکت و بر اساس آخرین بخشنامه‌های مرتبط بازنگری مجدد صنایع مشمول این قانون در دستور کار قرار گرفته است.  جواد محجوبی در پایان این نشست به معرفی کتاب دو جلدی صعود چهل ساله که دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده، پرداخت.

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده