Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد روانشناسی و متخصص تیپولوژی در دومین همایش تخصصی تحکیم خانواده به بیان عوامل تحکیم بخش در زندگی و مسائلی که موجب طلاق و جدایی در زندگی می شود پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجوسلام؛ سید محمود انوشه دیشب در همایش "تخصصی تحکیم خانواده " در گرگان اظهار کرد: ازدواج یعنی شناخت، انعطاف و امید دادن متقابل برای باهم رسیدن به یک هدف مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روانشناس و متخصص تیپولوژی گفت: بزرگترین هنر زندگی، قضاوت نکردن دیگران در موقعیتی که در آن نبوده ایم است.

این استاد دانشگاه ادامه داد:هرگز تحت کنترل و تاثیر سه عامل گذشته، پول و مردم نباشید.

وی خاطر نشان کرد: هیچگاه احساس، صداقت و خانواده خود را فدای هیچ کس و هیچ چیز نکنید.

این متخصص تیپولوژی تصریح کرد: هرگز  کسانی که در سختی ها رها یا گرفتارتان می کنند و یا در سختی ها یاری می کنند  را فراموش نکنید.

به گفته وی،نگرانی امروز، مشکل فردای را حل نمی کند بلکه فقط شادی امروزیتان را از بین می برد.

انوشه با اشاره به اینکه مشکل جامعه نادانی نیست بلکه توهم دانایی است، اظهار کرد:دانش و اطلاعات با یکدیگر تفاوت دارند و دانستی های نادرست و اطلاعات نسنجیده و زرد ، خطر بزرگ مردم کشور است که از طریق موبایل ها ترویج می شود.

وی گفت: میزان طلاق در حال حاضر در کشور  21 نفر در ساعت است و میانگین صرف زمان، انرژی و تمرکز دانشجویان ایرانی بر روی موبایل بیش از 43 واحد دانشگاهی در ترم است.

این متخصص تیپولوژی یادآور شد: صمیمیت ، تعهد و شور و شوق جنسی سه راس مثلث عشق کامل است.

وی توضیح داد: اگر در رابطه ای صمیمیت و تعهد باشد عشق ترحمی است و عشق رمانتیک بر 95 درصد دانشجویان ما فاقد تعهد و عشق  است و عشق حاکم بر بیشتر خانواده های ایرانی نیز فاقد صمیمیت است و فقط دارای دو مولفه ی تعهد و میل جنسی است.

وی به 8 دلیل طلاق های زود هنگام در خانواده ها اشاره کرد و گفت: اصرار خانواده ها،ارتباط با عشق سابق،فراموش کردن رابطه گذشته،ازدواج به امید تغییر و رسیدن به همسر ایده آل،ازدواج از سر شیفتگی  و ترحم و ازدواج با استاد و مربی از عوامل طلاق ها امروز جامعه است.

گفتنی است این همایش تخصصی به همت دانشگاه پیام نور استان گلستان، واحد سلامت روان معاونت بهداشتی گرگان و مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت باران برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید