Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@06:45:45 GMT

بهره‌برداری از مراکز رفاهی و ورزشی بیمه آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۵۸۸۳

بهره‌برداری از مراکز رفاهی و ورزشی بیمه آسیا

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بیمه آسیا، مرکز رفاهی این شرکت بیمه در مشهد مقدس همزمان با گرامیداشت دهه فجر و افتتاح پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی با حضور ابراهیم کاردگر، نایب‌رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل و هیات همراه، شهردار مشهد، مدیرعامل و مدیران بانک مسکن در ۱۳واحد مجزای یک و دو خوابه نزدیک به حرم امام رضا (ع) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهره‌برداری از مجتمع رفاهی بیمه آسیا در شهر  بابلسر منطقه دریاکنار در شش واحد دو خوابه با هدف استفاده کارکنان از این امکانات رفاهی با حضور کاردگر، نایب‌رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و مسئولان استانی بیمه آسیا انجام شد.

همچنین با حضور کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران بیمه آسیا و محمد پنجعلی و اصغر حاجیلو(پیشکسوتان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال)، سالن چندمنظوره ورزشی بیمه آسیا در شعبه خاقانی تهران (خیابان تهران‌نو) با برخورداری از امکانات رشته‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز به منظور بهره‌مندی کارکنان در اوقات فراغت و برگزاری مسابقات ورزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

true برچسب ها : بابلسر بیمه آسیا بيمه تهران مشهد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است. پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6085483 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران