Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@13:45:06 GMT

المپیک زمستانی 2018- پیونگ چانگ؛ بیرامی در گروهش آخر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۶۱۱۵

المپیک زمستانی 2018- پیونگ چانگ؛ بیرامی در گروهش آخر شد

سمانه بیرامی باهر اسکی باز بانوی ایران به عنوان شصت و هشتمی گروه خود دست یافت و از صعود به دور بعد رقابت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ باز ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌در ادامه‌ پنجمین روز از بیست و سومین دوره رقابت‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی نخستین نماینده ایران در اسکی کراس کانتری در رشته اسپرینت به رقابت پرداخت و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمانه بیرامی باهر، اسکی باز بانوی ایران از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در مرحله گروهی اسکی کراس کانتری با زمان چهار ‌دقیقه و 47 ثانیه و 91 صدم ثانیه در بین 68 نفر گروهش به عنوان آخر دست یافت و با یک ‌دقیقه و 39 ثانیه و 17 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول کارش را در این رشته به پایان رسید.

در این گروه استینا نیلسون از سوئد با سه ‌دقیقه و هشت ثانیه و 74 صدم ثانیه اول شد. میکا کاسپرسن از نروژ با زمان سه ‌دقیقه و 9 ثانیه و 13 صدم ثانیه در رده دوم جای گرفت و کریستا پارما کوسکی از فنلاند به عنوان سومی دست یافت.

بیرامی باهر در ادامه‌ این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح در رقابت‌های اسکی کراس کانتری 10 کیلومتر به رقابت با حریفان می‌پردازد.

همچنین از ساعت 12:35 امروز سید ستار صید در بخش مردان رقابت‌های اسکی کراس کانتری رشته ‌اسپرینت کار خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد