Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - مسعود کاظمی شهردار لاهیجان طی حکمی رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اين حكم، شاهين جهانگيري بلورچيان با توجه به ابلاغ چارت جديد سازماني به عنوان نخستين رييس اداره ارتباطات و امور بين الملل شهرداري لاهيجان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود كاظمي شهردار لاهيجان در مراسمي با حضور مديران شهرداري از تلاش هاي مسعود معيني در زمان تصدي روابط عمومي شهرداري قدرداني كرد و شاهين جهانگيري بلورچيان را به عنوان رييس اداره ارتباطات و امور بين الملل معرفي كرد.
وي افزود: لاهيجان بدليل گردشگرپذير بودن و جاذبه هاي فراوان تاريخي، مذهبي و طبيعي در سطح كشور مطرح مي باشد و تنوع فعاليت هاي شهرداري و خدماتي كه به مردم ارائه مي دهد نيازمند اطلاع رساني دقيق از عملكرد همه واحدهاي شهرداري مي باشد.
وي اضافه كرد: آگاهي مردم از عملكرد خادمان آنها در شهرداري باعث اعتماد و مشاركت شهروندان براي توسعه و آباداني شهر لاهيجان خواهد شد.


رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لاهيجان، معاون فرهنگي شهرداري لاهيجان و مدير روابط عمومي شهرداري هاي لاهيجان و آستانه اشرفيه، مشاور رسانه ،فعاليت هاي خبرنگاري و روزنامه نگاري و ورزشي ، مدير برتر روابط عمومي دستگاههاي اجرايي گيلان در جشنواره روابط عمومي هاي استان از جمله سوابق شاهين جهانگيري مي باشد.
همچنين طي حكمي از سوي مسعود كاظمي شهردار لاهيجان ، مسعود معيني به عنوان مسئول پيگيري و تشريفات حوزه دفتر شهردار منصوب شد.

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان - روابط عمومی - شبکه ارتباطات همراه - شهرداری ها -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی در استوری نوشت؛

امروز فرصتی دست داد تا پس از مدت ها با جمعی از دوستان به دل طبیعت برویم. واقعا هوای این روزهای تهران و اطراف آن دلچسب است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902605

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است