Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:46:01 GMT

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۶۴۰۸

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان شد

خبرگزاری شبستان: سعید ناجی در حالی به عنوان سکان دار معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان منصوب شد که محمود قنبری یک‌سال و نیم بر کرسی آن تکیه زده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعید ناجی به پیشنهاد استاندار سمنان و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این حکم خطاب به ناجی آمده است: امید است، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان سمنان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

 

در ادامه این حکم بیان شده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • انتصابات جدید در گیلان
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان