Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:09:08 GMT

ورود سیستم بارش زا به استان ایلام از امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۶۴۵۴

ورود سیستم بارش زا به استان ایلام از امروز

ایلام-کارشناس هواشناسی استان ایلام از ورود سیستم بارش زا به استان ایلام از امروزخبر داد.

مجتبی میهن پرست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آخرین بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای نشان از بارندگی ابرها است.

وی افزود: انتظار داریم هر چه به سمت اواخر روز نزدیک تر می شویم این ابرها بارش زا و تبدیل به باران شوند، از اواخر امروز تا ساعاتی از روز چهارشنبه بارندگی در استان شاهد خواهیم بود که در روز چهارشنبه سیستم بارندگی در استان خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهن پرست تصریح کرد: با توجه به این که مدت ها بارندگی در سطح استان نداشتیم این بارندگی نوید خوبی را به کشاورزان استان می دهد و نوع بارش ها همراه با رعد و برق است، سیستم بارشی امروز و فردا چون  از هسته دمای گرم برخوردار است بنابراین انتظار نداریم برف خاصی را داشته باشیم و شاید تا حدودی در قله ارتفاعات به عنوان مثال  مانند کوه مانشت، کبیر کوه مقداری بارش برف پراکنده را داشته باشیم‌.

وی در ادامه اضافه کرد: این بارندگی ها در شرق استان و در شمال استان از غرب استان بیشتر خواهند بود همچنین اگر  در الگوهای هواشناسی تغییری در آنها ایجاد نشود از اواخر هفته جاری تا اواسط هفته آینده یعنی تا دوشنبه موج پرقدرت بارندگی را شاهد خواهیم بود که این موج بارندگی به تناوب اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در طی موج بارندگی هفته آینده که ۳ روز متوالی ادامه خواهد داشت این بارندگی می تواند تا حدودی کم بارشی های که اخیرا با آن روبه رو بودیم را تا حدودی جبران کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود