Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:31:26 GMT

ریزگردها نوبت عصر مدارس دیلم بوشهر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۶۵۲۳

ریزگردها نوبت عصر مدارس دیلم بوشهر تعطیل شد

گناوه- ایرنا- مدیر آموزش وپرورش دیلم استان بوشهر گفت: بدلیل شرایط جوی نامناسب ناشی از پدیده گرد و غبار، نوبت عصر روز سه شنبه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

عباس امید روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم بنابه پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش و موافقت فرماندار برای حفظ سلامتی دانش آموزان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز چهارشنبه مدارس گرفته نشده که پس از هماهنگی های لازم اطلاع رسانی خواهد شد.
ریزگردها از روز جاری مناطق شمالی استان بوشهر را فرا گرفته است.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم

استاندار زنجان با اشاره به غفلت از آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی کشور بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سالن همایش بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد؛ در این برنامه از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان شهید دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز شویم بحث آسیب‌های اجتماعی است و به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود، می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها نقش موثرتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم حوزه آموزش و هم حوزه پرورش مهم است ولی متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسایل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر پیشرو و رتبه زیر 10 را دارد، افزود: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببریم،‌ گفت: تابستان امسال باید تمرکز روی مسایل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد تامین می شود.

افشارچی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست چرا که معلم‌ها هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبرو می‌شوند که این خود به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است