Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه متن حاشیه شبکه سه سیما در مورد عدم پخش این برنامه طی دو هفته متوالی گفت: بازی های پرسپولیس و استقلال در جام ملت های آسیا موجب شد برنامه متن حاشیه امروز از شبکه سه سیما بدلیل همزمانی با این رخداد مهم پخش زنده روی آنتن نرود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، هفته گذشته نیز به دلیل مقارن شدن برنامه با ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و تغییرات گسترده کنداکتورهای اکثر شبکه های سیما مقرر شد متن حاشیه را روی آنتن زنده نبریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله از هفته آینده مطابق روال پیشین یعنی هر سه شنبه ساعت 45/19 برنامه متن حاشیه پخش میشود موضوع این هفته هم بحث بحران آب و خشکسالی پیش روی کشور با حضور مهمانان بلند مرتبه ایست که انشالله ملاحظه خواهید کرد.

یوسفی اضافه کرد: البته خبر کنسل شدن اجرای برنامه ، در واقع دیروز به من اطلاع رسانی شد و معمولا در موارد مشابه قبل از این ها از عدم پخش برنامه ، از جانب سازمان با خبر می شویم.

تهیه کننده برنامه متن حاشیه در مورد احتمال تکرار پخش نشدن این برنامه در سه شنبه ها و و راس ساعت مشخص گفت: یک سری اتفاقات ملی است و لازم است هر برنامه ای با آن مقارن شود یا کنسل شود یا به تاخیر بیافتد. مسابقه های فوتبال امروز در جام باشگاه های آسیا است و به نوعی یک مسئله ملی و حتی اگر با نود هم هم زمان شود لازم است در ساعت پخش "نود" تجدید نظر شود. به هرحال ما مایل نیستیم که در ساعت پخش برنامه متن حاشیه تغییری ایجاد شود ولی این امر تا حدودی اجتناب ناپذیر است. انشالله به سطحی خواهیم رسید که قدرت رسانه ای برنامه متن حاشیه به گونه ای باشد که در کنداکتور شبکه سه در شرایطی قرار بگیرد که ساعت و روز پخش آن دستخوش تغییر نشود.

برنامه گفتگو محور «متن، حاشیه» کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مجید یوسفی و اجرای آبتین شمس است که به تحلیل مسائل روز با رویکرد چالشی می پردازد.

منبع: اتاق خبر

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش