Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته امروز در حاشیه بازدید سرزده از ادارات گفت : در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به‌ طور مستمر صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور دانست و افزود : مدیران ادارات با مدیریت و برنامه ریزی برای خدمات بهتر به مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: روند بازدیدهای سرزده سلسله وار ادامه خواهد داشت تا فضای کاری ادارات و همچنین ظرفیت ها شناسایی و ارزیابی شود .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس ظهر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که به میزبانی اداره بهزیستی در مرکز نگهداری فرزندان فاقد سرپرست و ایتام شکوفه‌های صالح برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته اداره راه و شهر سازی در شهرستان با معرفی رئیس جدید آن اداره تأسیس شد.

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: همه رؤسای ادارات در شهرستان خلیل آباد باید شاخص‌های فعالیت کاری خود را در سال ۱۴۰۳ به فرمانداری اعلام کنند و در پایان سال همین شاخص‌ها توسط مردم ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات باید به صورت میدانی فعالیت کند، گفت: هر مدیر اداره باید با حضور در مرکز استان و ارتباط با مدیر کل مرتبط پیگیر مطالبات شهرستان باشد و در سال جاری مدیران کلی که به شهرستان سفر می‌کنند، باید با دست پر حضور یابند و جلسات به صورت کاربری برگزار شود.

خوشنویس افزود: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است همه رؤسای ادارات باید با برنامه حرکت کنند و در این راه با هیچکس تعارف ندارم.

فرماندار خلیل آباد تمامی رؤسای ادارات را به رعایت کامل اداری فراخوان خواند و عملیات وعده صادق را یک عملیات بی نظیر در طی ۷۵ سال گذشته به اسرائیل نام برد.

وی اظهار کرد: وعده صادق تمامی معادلات دشمنان را بهم ریخت و متوجه شدند ایران اسلامی چون کوه در برابر استکبار جهانی آنان ایستاده است.

خوشنویس گفت: حداقل ۱۰ کشور رژیم صهیونیستی را در حملات گذشته به کنسولگری ایران کمک کردند که ایران اسلامی نشان داد که توان لازم را برای مقابله با بزرگترین ابرقدرت‌ها را داریم.

فرماندار خلیل آباد با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، هفته کار و کارگر، هفته معلم، هفته سلامت و روز شوراها از تلاش‌های این دستگاه‌ها در اجرای امور محوله تقدیر کرد.

وی اقدامات صورت در ستاد خدمات سفر شهرستان را ستود و ضمن تقدیر از رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، از همت والای مردم در ایام ماه رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس از دست اندرکاران به نیکی یاد کرد.

تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم

در این جلسه حجت الاسلام محمد علی دستجردی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد با بیان احادیثی از ائمه اطهار به بحث عمل صالح اشاره کرد و با اعلام اینکه بعضی از ادارات در شهرستان باید قوی‌تر در مسائل ورود داشته باشند افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم توسط زیر مجموعه‌ها در ادارات را خواستار شد.

دستجردی بدون ذکر نام از تعدادی از ادارات شهرستان تقدیر کرد و گفت: الحق این ادارات به خوبی کار کرده‌اند و در مناسبت‌ها حضور فعال دارند ولی بعضی از ادارات خیلی ورود ندارند که اگر نیاز باشد اعلام خواهم کرد.

در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و نیز رؤسای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و بخش گزارشی از اقدامات و خواسته‌های خود را به نمایندگی از کلیه شوراهای اسلامی مطرح کردند.

کد خبر 6087822

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت