Web Analytics Made Easy - Statcounter

در 9 روز اکران فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر مشهد در سینما هویزه فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» توانست بیشترین فروش را داشته باشد و در کل سینما هویزه مشهد با استقبال خوب مردم از فیلم‌های این سینما توانست فروش بیش از صد میلیونی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ براساس آمار فروش فیلم های جشنواره فجر مشهد در سینما هویزه، این سینما درمدت  9 روز اکران فیلمهای جشنواره، یک میلیارد و 85 میلیون و 730 هزار ریال فروش داشت که این استقبال خوب تماشاگران را از فیلمهای جشنواره این سینما نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش فیلم های دارکوب، مغزهای کوچک زنگ زده، بمب؛ یک عاشقانه و چهارراه استانبول، چهار فیلمی بودند که با توجه به استقبال تماشاگران هر کدام سه اکران داشتند که هر کدام به ترتیب یک میلیارد و 830 میلیون ریال، 191 میلیون و 550 هزار ریال، 191 میلیون و700 هزار ریال و 191 میلیون و 250 هزار ریال فروش داشته اند که فیلم«بمب؛ یک عاشقانه»  توانشت عنوان پرفروش ترین فیلم را در بین سه اکران ها به خود اختصاص دهد.

 

شش فیلم جاده قدیم، فیلشاه، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و مصادره هر کدام دو اکران داشتند که فیلم مصادره با فروش 135 میلیون و 300 هزار ریالی بیشترین فروش را داشت و بعد از آن به ترتیب فیلم های به وقت شام با فروش 127 میلیون و 800 هزار ریالی و عرق سرد با فروش 121 میلیون و 200 هزار ریالی بیشترین فروش را داشتند.

 

فیلشاه با فروش 54 میلیون و 750 هزار ریال کمترین فروش را در بین دو اکران ها داشت بعد از این فیلم، فیلم های سروزیرآب با فروش 65 میلیون و 250 هزار ریال و 69 میلیون و 150 هزار ریال به ترتیب کمترین فروش را بین فیلم های دو اکران داشتند.

 

فیلم لاتاری، خجالت نکش، سوء تفاهم، جشن دلتنگی، شعله ور، کامیون، امپراطور جهنم، تنگه ابوغریب، اتاق تاریک، هایلایت فیلم های بود که تنها یک اکران داشتند که در میان تک اکران سینما هویزه فیلم لاتاری با 63 میلیون و 900 هزار ریال بیشترین فروش را داشت و بعد از آن فیلم سوءتفاهم با 63 میلیون و 750 هزار ریال و تنگه ابوغریب با 61 میلیون و 500 هزار ریال بیشترین فروش را از آن خود کردند.

 

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد