Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@14:04:50 GMT

حمام تاریخی قلندرآباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۷۲۴۶

حمام تاریخی قلندرآباد افتتاح شد

حمام تاریخی و تازه مرمت شده قلندرآباد طی مراسمی باشکوه با حضور مسئولان شهرستان فریمان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، حمام تاریخی و تازه مرمت شده قلندرآباد امروز و طی مراسمی باشکوه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندار، امام جمعه شهرستان، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر قلندرآباد و سایر مدیران و مردم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل مکرمی‌فر، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در این مراسم فریمان را از شهرستانهای آینده دار گردشگری استان دانست.


مدیرکل میراث فرهنگی استان از حسن گیاهی، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فریمان به عنوان نیروی متخصص،کاربلد و مدیری توانمند یاد کرد.


در ادامه صفایی، فرماندار فریمان نیز طی سخنانی فریمان را شهرستانی تاریخی خواند که می تواند گام های بلندی در توسعه گردشگری بردارد.

 

در این مراسم با اهداء هدایا و لوح تقدیر از زحمات وی قدردانی شد.

 

شایان ذکر است؛ حمام تاریخی قلندرآباد طی سه سال با مشارکت اداره میراث فرهنگی و شهرداری قلندرآباد مرمت و تبدیل به سفره خانه شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بافت تاریخی اردکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مصطفی سپهری با اعلام این خبر گفت: این رویداد توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مشارکت شهرداری اردکان با هدف افزایش نشاط و شادابی عموم شهروندان و گردشگران نوروزی برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان افزود: اجرای بازی‌های بومی، محلی، ورزش زورخانه‌ای، نمایش و تئاتر خیابانی و اجرای زنده صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد است.

وی اضافه کرد: این رویداد از ۲۹ اسفند ماه آغاز و تا ۹ فروردین ماه در بافت تاریخی اردکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • موزه مردم‌شناسی سرعین افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی بازار تاریخی اراک
  • افتتاح موزه مردم‌شناسی سرعین
  • اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت بازار سرپوشیده اراک
  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان  
  • برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بافت تاریخی اردکان
  • گردشگری و میراث فرهنگی یکی از پیشران‌های اصلی توسعه شهرستان نایین است
  • سرپل‌ذهاب هشتمین شهر باستانی جهان
  • اصفهانِ فرهنگی در سالی که گذشت