Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما محسن نجات به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان  شمالی منصوب شد.

مسئول حراست، قائم‌مقام و مشاور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، معاونت جوانان هلال‌احمر خراسان رضوی، عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی پدافند غیرعامل استان و عضو شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گناباد از سوابق کاری محسن نجات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حسن شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دلخراش با ۲ فوتی در بجنورد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی گفت: بر اثر برخورد کامیونت ایسوزو با تریلی در کیلومتر ۲۸ محور بجنورد به آشخانه در شب گذشته دو نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از هلال‌احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار کرد: بر اثر برخورد کامیونت ایسوزو با تریلی در کیلومتر ۲۸ محور بجنورد به آشخانه در شب گذشته دو نفر جان باختند.

وی افزود: در پی دریافت این گزارش توسط مرکز پاسخگویی اضطراری ۱۱۲ مبنی بر برخورد کامیونت ایسوزو با تریلی، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بدرانلو هلال احمر شهرستان بجنورد به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این حادثه ۲ نفر فوتی به همراه داشت که پیکر آن‌ها پس از رهاسازی توسط نجات گران جمعیت هلال‌احمر، تحویل عوامل قضائی شد.

کد خبر 736953

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ پایگاه در طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر خراسان‌شمالی
  • آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط هلال احمر خراسان شمالی
  • استقرار ایستگاه‌های هلال‌احمر در فاصله‌های ۴۰ کیلومتری جاده‌های خراسان رضوی
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • تمهیدات هلال احمر خراسان رضوی برای نوروز
  • ۱۰ هزار نفر روز امدادگر به زائران نوروزی خراسان رضوی خدمت می‌کنند
  • وقوع حادثه دلخراش با ۲ فوتی در بجنورد
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد
  • بندر گناوه‌ همچنان بدون پایگاه امداد دریایی
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس