Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:51:12 GMT

عکس: شهرك صنعتی اهواز در دو روز متفاوت!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۷۴۱۴

عکس: شهرك صنعتی اهواز در دو روز متفاوت!

غلظت گرد و غبار در اهواز به ۵۷ برابر حد مجاز رسید تصویری از شهرک صنعتی اهواز در دو روز متفاوت را مشاهده می‌کنید. سرویس عکس و فیلم فردا: غلظت گرد و غبار در اهواز به ۵۷ برابر حد مجاز رسید تصویری از شهرک صنعتی اهواز در دو روز متفاوت را مشاهده می‌کنید.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Hio

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:رضا صفاری اظهار کرد: در راستای فعال سازی و آزاد سازی قراردادهای واگذاری صنعتی و حق بهره برداری راکد و جلوگیری از هدر رفت منابع و ظرفیت های موجود و همچنین تاکید دستگاه های قضایی و نظارتی، در مجموع ۱۱ پرونده قرارداد واگذاری راکد و نیمه فعال که منجر به فسخ و آزادسازی اراضی صنعتی شده بودند در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار شده است.

وی یادآور شد: اهلیت سرمایه گذارانی که متقاضی دریافت زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین هستند به طور جدی بررسی می شود اما با این حال افراد در صورت واجد شرایط بودن امکان تحویل زمین را دارند، اما اگر به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی خود عمل نکنند، براساس قانون زمین واگذار شده از آنان بازپس گرفته می شود.

صفاری خاطرنشان کرد: کارگروه پایش قراردادهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین که از سال گذشته فعال شده تا در خصوص اعمال قانون بازپس گیری اراضی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی و جلوگیری از دلالی و سوء جریانات اقدامات لازم را انجام دهد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

دیگر خبرها

  • رختکن شاد استقلال پس از برتری یک بر صفر برابر هوادار / عکس
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • افزایش پایگاه‌های اورژانس اردبیل به ۶۶ پایگاه
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • ۱۴ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • آزادسازی ۱۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان قزوین
  • آزادسازی ۱۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین‌