Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پکن - ايرنا - اعضاء تيم ملي يخ نوردي کشورمان با سفير جمهوري اسلامي ايران در کره جنوبي در محل سفارت کشورمان در سئول ديدار کرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از رايزني مطبوعاتي سفارت ايران در کره جنوبي، در اين ديدار `حسن طاهريان` سفير جمهوري اسلامي ايران در سئول ضمن تبريک پيروزي ارزشمند تيم ملي يخ نوردي کشورمان و کسب جايگاه اول آسيا، آرزوي پيروزي هاي بيشتر براي تيم هاي ملي کشورمان در رقابت هاي بين المللي و جهاني کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم ملي يخ نوردي کشورمان که در دو رده مردان و زنان در مسابقات يخ نوردي قهرماني آسيا (20 – 15 بهمن 96) در چئونگ سونگ کره جنوبي شرکت کرده بود، توانست با درخشش ورزشکاران کشورمان، و با غلبه بر تيم هاي قدرتمند ژاپن و کره جنوبي به مدال طلا و مقام قهرماني اين دوره از مسابقات دست يابد.
در ادامه اعضاي تيم ملي يخ نوردي کشورمان در ضيافت شامي که به مناسبت پيروزي تيم از سوي سفارت تدارک ديده شده بود حضور يافتند.
**آساق**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های یکجانبه بر زندگی کارگران ایرانی تاثیر سوء دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کاظم غریب آبادی در دیدار با گیلبرت. اف هونگبو، مدیرکل سازمان بین‌المللی کار با اشاره به اهمیتی که ایران برای این سازمان قائل است و اهمیت ماهیت غیر سیاسی آن، تاکید کرد که سازمان بین‌المللی کار، همچنان به رویکرد فنی و غیرسیاسی خود ادامه دهد.

وی در این دیدار با یادآوری نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشور‌های موسس سازمان بین‌المللی کار، اقدامات کشورمان در حوزه حمایت و ارتقای حقوق کارگران و خانواده‌های آنان را تشریح کرد.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در ادامه به تحریم‌های یکجانبه علیه کشورمان و همچنین تاثیر آن بر زندگی مردم و از جمله کارگران و خانواده‌های آنان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه سازمان بین‌المللی کار به این موضوع شد.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در بخش دیگری از سخنانش با محکومیت جنایات و کشتار مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این قبیل اقدامات وحشیانه که منجر به شهادت مردم بیگناه که قشری از آنها کارگران و خانواده‌های آنها هستند، شده است و ورود جدی سازمان بین‌المللی کار را می‌طلبد.

غریب آبادی همچنین نسبت به توسعه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی کار اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل سازمان بین المللی کار نیز در ادامه این دیدار، از اقدامات صورت گرفته در جمهوری اسلامی ایران و نقش حمایتی از این سازمان قدردانی کرد. وی گفت که پیرامون وضعیت ناگوار در غزه گزارشی به سازمان بین المللی کار ارائه شده و گزارش سالانه نیز برای ارائه به اجلاس ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳ در حال تدوین است.

هونگبو ضمن استقبال از توسعه روابط ایران و سازمان بین‌المللی کار، ابراز تمایل کرد که در آینده نزدیک به ایران سفر کند.

ایران به‌عنوان یکی از تاسیس‌کنندگان سازمان بین‌المللی کار از زمان تاسیس این سازمان در سال ۱۹۱۹ عضو این سازمان بوده و از سال ۱۹۸۶ تاکنون، بی‌وقفه عضو هیئت مدیره این سازمان است؛ همچنین از ۱۹۸۶ تاکنون ۷ دوره مسئولیت هماهنگی گروه آسیا و اقیانوسیه با عضویت ۴۸ کشور را برعهده داشته است.

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود رایزنی کرد
  • رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه
  • روابط اقتصادی با پاکستان افزایش خواهد یافت
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر ایران در یک کشور حساس آفریقایی با وزیر خارجه/ توضیح علی تیزتک به امیرعبداللهیان در مورد برنامه هایش
  • سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • تاکید بر گشودن فصل جدید در روابط ایران و آذربایجان
  • تحریم‌های یکجانبه بر زندگی کارگران ایرانی تاثیر سوء دارد
  • آل‌صادق: ایران افتخار می‌کند که مانع فراموشی جنایت جنگی حلبچه شد